Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Neem contact met ons opBrochures
Persbericht mei 2022 Updated juli 2023

AMCS presenteert hun nieuwste innovaties op IFAT in München

23 mei 2022

Brochure downloaden

MÜNCHEN - AMCS, 's werelds toonaangevende technologieleverancier voor de milieu-, afval-, recycling- en resourcemanagementindustrie, heeft vandaag formeel de lancering aangekondigd van AMCS Vision AI en andere innovaties op de IFAT Tradeshow in München, van 30 meitot 3 juni 2022, stand 420 in hal A6.

"We zijn verheugd om onze nieuwste innovaties aan te kondigen op dit belangrijke industrie-evenement. AMCS streeft ernaar om op het snijvlak van technologie te zijn om oplossingen te bieden die zijn gebouwd voor de industrie. De bevordering van duurzaamheid en de circulaire economie is een gemeenschappelijk thema in al onze innovaties dit jaar op IFAT 2022 met onze nieuwe AMCS Platform-mogelijkheden waarmee onze klanten hun activiteiten koolstofvrij kunnen maken en zowel de economische als de ecologische waarde van de hulpbronnen onder hun begeleiding kunnen maximaliseren"
Mark Abbas Mark Abbas

AMCS Vision AI is onze door kunstmatige intelligentie aangedreven oplossing met verschillende use cases voor de W&R-industrie. Bij IFAT lanceren we onze eerste Vision AI-toepassing om verontreiniging in recyclingstromen te identificeren, geautomatiseerde verontreinigingsdetectie op het punt van inzameling en deze te koppelen aan de afvalproducent.

Ken Tierney, productmanager bij AMCS, zei hierover: "AMCS Vision AI vertegenwoordigt een aanzienlijke financiële investering in geavanceerde kunstmatige intelligentietechnologieën die potentieel transformerend zijn in het bieden van zowel ongekende automatisering als inzichten in de activiteiten van recyclers. De voordelen zijn duidelijk in termen van verhogingen zijn financiële besparingen, duurzaamheid en klantenservice".

AMCS presenteert ook de volgende AMCS Platform-innovaties op IFAT 2022:

Nieuwe routeoptimalisatieservices die zijn ingebed in de AMCS Transport Management Solution die krachtige maar eenvoudig te gebruiken optimalisatieservices bieden die kunnen worden gebruikt voor dagelijkse planningstaken en responsieve taakverdeling in het geval van een servicegebeurtenis zoals voertuigpech.

Nieuwe geavanceerde recyclingmogelijkheden die zijn ontworpen om recyclers van schroot, vezels, kunststoffen en organisch afval te ondersteunen. Functies omvatten het sorteren en inspecteren van grondstoffen, voorraadbeheer en waardering, vraagplanning, productieverschuivingen, materiaalverkoop en uitgaande logistiek.

Voor degenen die IFAT dit jaar niet persoonlijk zullen maken, organiseren we doorlopende webinars en werken we ons bronnengedeelte op onze website wekelijks bij met nieuwe thought leadership-inhoud - bezoek hier. Neem contact op met Nancy Byrne, Global Head of Communications bij [email protected] als je vragen hebt en volg de AMCS Newsroom op LinkedIn.