Løsninger Løsninger Industrier Industrier Ressourcer Ressourcer Succeshistorier Succeshistorier AMCS AMCS
Pressemeddelelse maj 2022

AMCS fremviser deres seneste innovationer på IFAT i München

Maj 23, 2022

MØD OS PÅ IFAT MUNICH 2022

MÜNCHEN - AMCS, verdens førende teknologileverandør til miljø-, affalds-, genbrugs- og ressourcestyringsindustrien, annoncerede i dag formelt lanceringen af AMCS Vision AI og andre innovationer på IFAT-messen i München, 30. maj til 3. juni 2022, stand 420 i hal A6.

"Vi er glade for at kunne annoncere vores seneste innovationer på denne vigtige branchebegivenhed. AMCS stræber efter at være på forkant med teknologien for at tilbyde løsninger bygget til branchen. Fremme af bæredygtighed og cirkulær økonomi er et fælles tema på tværs af alle vores innovationer i år på IFAT 2022 med vores nye AMCS-platformsfunktioner, der giver vores kunder mulighed for at dekarbonisere deres aktiviteter og maksimere både den økonomiske og miljømæssige værdi af ressourcerne under deres vejledning"
Jørgen Abbas Jørgen Abbas

AMCS Vision AI er vores kunstige intelligensdrevne løsning med forskellige brugssager til W&R-industrien. Hos IFAT lancerer vi vores første Vision AI-applikation til at identificere forurening i genbrugsstrømme, automatiseret detektion af forurening på indsamlingsstedet og til at knytte den til affaldsproducenten.

I en kommentar til dette sagde Ken Tierney, produktchef hos AMCS: "AMCS Vision AI repræsenterer en betydelig finansiel investering i avancerede kunstige intelligensteknologier, som potentielt er transformerende med hensyn til at give både hidtil uset automatisering og indsigt i driften af genanvendelsesvirksomheder. Fordelene er tydelige i form af stigninger er økonomiske besparelser, bæredygtighed og kundeservice".

AMCS fremviser også følgende AMCS Platform innovationer på IFAT 2022:

Nye ruteoptimeringstjenester, der er integreret i AMCS Transport Management Solution, der leverer effektive, men brugervenlige optimeringstjenester, der kan bruges til daglige planlægningsopgaver og responsiv belastningsbalancering i tilfælde af en servicehændelse såsom køretøjsnedbrud.

Nye avancerede genanvendelsesfunktioner designet til at støtte genanvendelsesvirksomheder af skrot, fiber, plast og organisk affald. Funktionerne omfatter klassificering og inspektion af råmateriale, lagerstyring og værdiansættelse, efterspørgselsplanlægning, produktionsskift, materialesalg og udgående logistik.

For dem, der ikke vil lave IFAT personligt i år, er vi vært for løbende webinarer og opdaterer vores ressourceområde på vores hjemmeside ugentligt med frisk tankeledelsesindhold - besøg venligst her. Kontakt Nancy Byrne, Global Head of Communications hos [email protected] hvis du har spørgsmål, og følg AMCS Newsroom på LinkedIn.

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og vokse din virksomhed

Anmod om en demo

Webinar on Demand: Oversigt over AMCS Platform

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, end-to-end cloud-løsningen, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se Webinar On Demand nu

Video om vedligeholdelse af AMCS-flåden

Flådedrift har aldrig været dyrere eller mere kompliceret. AMCS Fleet Maintenance-løsningen forenkler flådeoperationer for at planlægge, udføre og spore vedligeholdelse, så du kan drive en sikker, kompatibel og omkostningseffektiv flåde.

15 - 16 nov Begivenhed

Konference om genbrug af papir og plast Rotterdam 2022

Slut dig til os på PPRC 2022 i Rotterdam! Mød os Hilton Hotel Rotterdam.

15 - 17 nov Begivenhed

Kom med på Genbrugsmessen 2022

Agilitet er nøglen til at fremtidssikre din virksomhed. Agilitet åbner op for en verden af muligheder og muligheder. Vi inviterer dig til at finde ud af mere. Tal med os på Genbrugsmessen 2022. Vi vil være på stand G103.

Book et møde nu, for IFAT 2022

Book et møde nu

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge Karriere AMCS-platformen Løsninger Succeshistorier Blogs Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på