Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS

AMCS fremviser deres seneste innovationer på IFAT i München

Maj 23, 2022

Download brochure

MÜNCHEN - AMCS, verdens førende teknologileverandør til miljø-, affalds-, genbrugs- og ressourcestyringsindustrien, annoncerede i dag formelt lanceringen af AMCS Vision AI og andre innovationer på IFAT-messen i München, 30. maj til 3. juni 2022, stand 420 i hal A6.

"Vi er glade for at kunne annoncere vores seneste innovationer på denne vigtige branchebegivenhed. AMCS stræber efter at være på forkant med teknologien for at tilbyde løsninger bygget til branchen. Fremme af bæredygtighed og cirkulær økonomi er et fælles tema på tværs af alle vores innovationer i år på IFAT 2022 med vores nye AMCS-platformsfunktioner, der giver vores kunder mulighed for at dekarbonisere deres aktiviteter og maksimere både den økonomiske og miljømæssige værdi af ressourcerne under deres vejledning"
Jørgen Abbas Jørgen Abbas

AMCS Vision AI er vores kunstige intelligensdrevne løsning med forskellige brugssager til W&R-industrien. Hos IFAT lancerer vi vores første Vision AI-applikation til at identificere forurening i genbrugsstrømme, automatiseret detektion af forurening på indsamlingsstedet og til at knytte den til affaldsproducenten.

I en kommentar til dette sagde Ken Tierney, produktchef hos AMCS: "AMCS Vision AI repræsenterer en betydelig finansiel investering i avancerede kunstige intelligensteknologier, som potentielt er transformerende med hensyn til at give både hidtil uset automatisering og indsigt i driften af genanvendelsesvirksomheder. Fordelene er tydelige i form af stigninger er økonomiske besparelser, bæredygtighed og kundeservice".

AMCS fremviser også følgende AMCS Platform innovationer på IFAT 2022:

Nye ruteoptimeringstjenester, der er integreret i AMCS Transport Management Solution, der leverer effektive, men brugervenlige optimeringstjenester, der kan bruges til daglige planlægningsopgaver og responsiv belastningsbalancering i tilfælde af en servicehændelse såsom køretøjsnedbrud.

Nye avancerede genanvendelsesfunktioner designet til at støtte genanvendelsesvirksomheder af skrot, fiber, plast og organisk affald. Funktionerne omfatter klassificering og inspektion af råmateriale, lagerstyring og værdiansættelse, efterspørgselsplanlægning, produktionsskift, materialesalg og udgående logistik.

For dem, der ikke vil lave IFAT personligt i år, er vi vært for løbende webinarer og opdaterer vores ressourceområde på vores hjemmeside ugentligt med frisk tankeledelsesindhold - besøg venligst her. Kontakt Nancy Byrne, Global Head of Communications hos [email protected] hvis du har spørgsmål, og følg AMCS Newsroom på LinkedIn.

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din effektivitet, øger dit overskud og får din virksomhed til at vokse.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Bæredygtige løsninger: Reducering af affald i distribution af mad og drikkevarer

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

ESG Europe Summit

Book et møde nu, for IFAT 2022

Book et møde nu

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på