Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Neem contact met ons opBrochures
Persbericht juni 2023

AMCS onthult de AMCS Platform Summer '23-editie, de tweede release dit jaar, met spannende nieuwe productiviteitsfuncties en een dynamische klantervaring voor milieu-, transport-, afval-, recycling- en resource-operators

28 juni 2023

Limerick, Ierland, 28 juni 2023 – AMCS, 's werelds toonaangevende technologieleverancier voor de milieu-, afval-, recycling- en milieugezondheids- en veiligheidsindustrie, heeft vandaag de wereldwijde lancering aangekondigd van de AMCS Platform 2023 Summer release. De release biedt belangrijke nieuwe voordelen en functies, waaronder:

• Order-to-Cash Automation om de cashflow te vereenvoudigen en te versnellen – Nieuw gestroomlijnde en geoptimaliseerde processen stellen operators in staat om sneller en gemakkelijker te factureren, zodat ze sneller betaald kunnen worden, waardoor een betere ervaring ontstaat voor zowel gebruikers als klanten. Een nieuwe module voor kasincassobeheer biedt geautomatiseerde kredietcontrole om alle vorderingen te innen.
  • Gemaximaliseerd gebruik van bedrijfsmiddelen – De nieuwe module Equipment Inventory optimaliseert de zichtbaarheid en controle over containerassets door snel langzaam bewegende containers te identificeren, ervoor te zorgen dat ze beschikbaar zijn om aan de marktvraag te voldoen en operators in staat te stellen de verkoop te optimaliseren en de kosten in verband met het fysieke verlies van containers te minimaliseren.

Aanzienlijke verbeteringen aan de gebruikerservaring van het Transport Solutions-platform zullen de plannings- en onderhoudsproductiviteit van zowel fleetowners als planners verhogen, waardoor ze het gebruik van bedrijfsvlootactiva kunnen optimaliseren.

• Digitalisering van Purchase to Pay – Een gestroomlijnd proces stelt recyclers in staat om tickets voor de aankoop van grondstoffen naadloos te beheren. Schrootrecyclers kunnen snel en eenvoudig leveranciersgegevens vastleggen om naleving van de regelgeving te garanderen. Geïntegreerde, flexibele leveranciersbetalingen maken contant geld (inclusief ATM), cheque en ACH mogelijk, evenals opwindende opkomende digitale directe betalingstypen (met behulp van AMCS Pay), waaronder push-to-debet- en prepaidkaarten. Deze verbonden, gedigitaliseerde processen zullen inkoop, compliance, schaal, leveranciersbetaling en financiële taken automatiseren, verbinden en versnellen, waardoor zowel de efficiëntie als het concurrentievermogen toenemen.

"Onze voortdurende investering in automatiseringsprocessen is het belangrijkste thema van het AMCS-platform. De Summer '23-release levert echte bedrijfswaarde", zegt Elaine Treacy, Global Product Director bij AMCS. Treacy vervolgt: "Nieuw geoptimaliseerde 'order to cash'-processen zullen leiden tot snellere betalingen met minder inspanning, waardoor het risico op achterstallige betalingen en oninbare vorderingen wordt verminderd. Onze nieuwe gestroomlijnde 'purchase to pay' stelt recyclers in staat om grondstoffen op een efficiënte en aan de regelgeving conforme manier te kopen. Naast leveranciersafwikkelingen met contant geld en cheques, introduceren we spannende digitale betalingsopties."

De investering in verbeterde gebruikerservaringen en een nieuwe inventarisfunctie voor apparatuur zal AMCS-klanten in staat stellen om een groter gebruik en financieel rendement uit hun container- en vrachtwagenactiva te halen en zo hun verkoop te verbeteren. Andere hoogtepunten van de zomerrelease zijn:

• Volledige integratie van AMCS Vision AI in het AMCS-platform, met nieuwe dashboards voor inzicht en opties om automatisch kosten in rekening te brengen voor uitzonderingen zoals overvullingen en vervuiling.
  • Een nieuw duurzaamheidsdashboard op het AMCS-klantenportaal, waarmee klanten belangrijke duurzaamheidsprestatiestatistieken kunnen delen met hun eindgebruikers.
  • Nieuwe selfservicefuncties voor klanten, waaronder ondersteuning voor Interactive Voice Response (IVR) voor PCI-compatibele betalingen en de digitale uitwisseling van Duty of Care (UK) compliance-documentatie.
  • Voor gemeentelijke operatoren, meer gestroomlijnde factuurverwerking van directe residentiële abonnees en verbeterde controles op de servicestatus van klanten, afhankelijk van hun betalingsstatus.
  • Een nieuw en verbeterd AMCS Academy online platform voor klantentraining, met boeiendere en boeiendere trainingservaringen.

Ga voor meer informatie over AMCS Platform Summer '23 Release naar www.amcsgroup.com

Over AMCS Group

AMCS, met kantoren in Europa, Noord-Amerika en Australië, is een wereldwijde technologieleider voor de milieu-, afval-, recycling- en grondstoffenindustrie. We helpen meer dan 4.000 klanten hun bedrijfskosten te verlagen, het gebruik van bedrijfsmiddelen te verhogen, marges te optimaliseren, duurzaamheid te stimuleren en de klantenservice te verbeteren. Onze bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen leveren digitale innovatie aan de opkomende circulaire economie over de hele wereld. Lees meer over AMCS op www.amcsgroup.com

AMCS Platform brochure