Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Neem contact met ons opBrochures
Persbericht juli 2023

AMCS kondigt sponsoring aan van Megan Armitage, de baanbrekende wielrenster van Ierland, voor de Tour de France Femmes

AMCS, 's werelds toonaangevende technologieleverancier voor de afval-, recycling-, milieugezondheids- en veiligheidsindustrie, kondigt met trots haar sponsoring aan van Megan Armitage, een van de meest getalenteerde en inspirerende vrouwelijke professionele wielrenners van Ierland. Deze baanbrekende samenwerking markeert een belangrijke mijlpaal voor zowel Megan als AMCS, in het bevorderen van gendergelijkheid en het ondersteunen van atleten in hun streven naar uitmuntendheid.

Megan Armitage, afkomstig uit Tipperary, heeft blijk gegeven van uitzonderlijk talent en toewijding aan haar sport en is uitgegroeid tot een van de rijzende sterren van Ierland in de wielerwereld. Megan, een felle concurrent, heeft talloze uitdagingen overwonnen om haar plaats op het internationale podium te verdienen, waardoor haar positie als een ware inspiratie voor aspirant-atleten in het hele land is versterkt.

Megan Armitage wordt de eerste Ierse wielrenster die deelneemt aan de gerenommeerde Tour de France Femmes. Megan Armitage werd in maart 2023 ook de eerste Ierse vrouw ooit die een rittenkoers won in de Vuelta Extremadura Féminas.

Met het hoofdkantoor in Limerick, Ierland, met extra kantoren in Noord-Amerika, Europa en Australië, is AMCS een vooruitstrevend bedrijf in de voorhoede van de revolutie in de circulaire economie. AMCS heeft meer dan 1.250 professionals in dienst en biedt geïntegreerde software- en voertuigtechnologieoplossingen die de activiteiten optimaliseren, de kosten verlagen en de duurzaamheid van de afval-, recycling- en grondstoffenindustrie verbeteren. Hun innovatieve bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen stellen meer dan 4.000 klanten in 22 landen in staat om hun activiteiten te stroomlijnen en een zinvolle bijdrage te leveren aan de wereldwijde circulaire economie.

AMCS erkent de synergieën tussen hun waarden en Megan Armitage's vasthoudendheid, veerkracht en toewijding aan haar sport. Door middel van deze sponsoring wil AMCS Megan ondersteunen op haar opmerkelijke reis en haar inspirerende verhaal van doorzettingsvermogen, atletiek en het doorbreken van barrières in de wielerwereld versterken. De sponsoring van AMCS dekt de kosten van haar fiets, onderhoud van apparatuur en reiskosten in haar vertegenwoordiging van Ierland op het EK en haar streven naar succes op de Olympische Spelen.

"We zijn verheugd om Megan Armitage te sponsoren, een werkelijk uitzonderlijke atlete en een pionier voor het vrouwenwielrennen in Ierland," zei Jimmy Martin, mede-oprichter en CEO van AMCS. "Bij AMCS geloven we in het verdedigen van diversiteit en het in staat stellen van individuen om hun volledige potentieel te bereiken. Megan's deelname aan de Tour de France Femmes sluit perfect aan bij onze inzet voor het bevorderen van inclusiviteit en gendergelijkheid. We zijn vereerd om haar te ondersteunen terwijl ze de weg vrijmaakt voor toekomstige generaties vrouwelijke wielrenners."

Megan Armitage sprak haar dankbaarheid uit voor de samenwerking en verklaarde: "Ik ben ongelooflijk dankbaar dat AMCS aan mijn zijde staat terwijl ik aan deze historische reis begin. Hun steun biedt mij niet alleen de mogelijkheid om Ierland op een internationaal podium te vertegenwoordigen, maar dient ook als een symbool van aanmoediging voor alle aspirant-vrouwelijke atleten. Samen kunnen we verandering inspireren, barrières doorbreken en herdefiniëren wat mogelijk is."

Terwijl Megan Armitage zich opmaakt voor de komende Tour de France Femmes, staat AMCS naast haar als een trotse sponsor, verenigd in het streven naar uitmuntendheid en gelijkheid. Samen zullen ze de ontembare geest van Ierse atleten laten zien en tegelijkertijd de boodschap overbrengen dat geen enkel doel onbereikbaar is.

-EINDIGT-

Voor mediavragen of meer informatie kunt u contact opnemen met:

Clara O'Mahoney

Klantmanager

+353 (87) 9261207

Over AMCS:

AMCS, met kantoren in Europa, Noord-Amerika en Australië, is een wereldwijde technologieleider voor de afval-, recycling-, milieugezondheids- en veiligheidsindustrie. We helpen meer dan 4.000 klanten hun bedrijfskosten te verlagen, het gebruik van bedrijfsmiddelen te verhogen, marges te optimaliseren, duurzaamheid te stimuleren en de klantenservice te verbeteren. Onze bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen leveren digitale innovatie aan de opkomende circulaire economie over de hele wereld. Lees meer over AMCS op www.amcsgroup.com