Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact AMCSBrochures
Persbericht september 2020 Updated mei 2021

TJ Waste zet flexibiliteit en operationele uitmuntendheid voorop in bedrijfsgroeiplannen.

De schaalbaarheid en flexibiliteit van het AMCS Cloud based Platform stelt TJ Waste in staat om de bedrijfsgroei te versnellen en haar diensten uit te breiden naar meer klanten.

Limerick,7 september - TJ Waste &Recycling, een toonaangevend onafhankelijk afvalbeheerbedrijf gevestigd in het zuiden van het VK, heeft aangekondigd dat ze hun huidige AMCS IWS-systeem migreren naar het enterprise cloud-gebaseerde AMCS Platform. De beslissing zal TJ Waste in staat stellen haar operationele flexibiliteit en efficiëntie te vergroten en hun bestaande en nieuwe klanten nog betere service en meer gemak te bieden.

TJ Waste biedt een breed scala aan inzamelings-, verwijderings- en recyclingdiensten, met meerdere materiaalterugwinningsfaciliteiten (MRF) en een groot wagenpark van skip-, roll-on-/off- en bulktransportvoertuigen. Met containers te huur, variërend van slechts 2 kubieke meter tot 35 kubieke meter, ondersteunt TJ Waste een verscheidenheid aan projecten en commercieel gebruik. Het bedrijf is momenteel gericht op het regionaal uitbreiden van hun diensten en het uitbreiden van het bedrijf, evenals het vergroten van de flexibiliteit van hun activiteiten om te voldoen aan de snel veranderende eisen van de afvalbeheersector. De flexibiliteit en schaalbaarheid van het AMCS Platform zal hen een betrouwbare en veilige basis bieden voor het toekomstbestendig maken van hun activiteiten.

De flexibiliteit en schaalbaarheid die nodig zijn om uitbreidingsplannen te ondersteunen

Luke Haskell, General Manager van TJ Waste &Recycling, legt uit: "Met zo'n breed scala aan opties voor afvalbeheer, zullen onze groeiplannen een buitengewoon hoge mate van schaalbaarheid en flexibiliteit van het operationele ERP-systeem vereisen. Toen we besloten dat het tijd was om te upgraden van ons huidige on-site ERP-systeem, hebben we de beschikbare opties van andere leveranciers vergeleken om er zeker van te zijn dat we de oplossing kozen die het beste zou passen bij zowel de veranderende behoeften van onze activiteiten vandaag als onze uitbreidingsplannen voor de toekomst. Uiteindelijk was wat AMCS ons kon bieden op het gebied van flexibiliteit en schaalbaarheid de doorslaggevende factor."

TJ Waste gebruikt al enige tijd volledig geautomatiseerde AMCS-oplossingen zoals tablets in de cabine voor hun chauffeurs en papierloze facturering. Naarmate het bedrijf doorgaat met plannen om zijn activiteiten uit te breiden naar meer regio's, zal de mogelijkheid om locaties toe te voegen en diensten snel en eenvoudig te integreren in een bestaand systeem een steeds belangrijkere factor worden. "En als er in de toekomst behoefte ontstaat aan het verhuizen van kantoren of zelfs het aanschaffen van een MRF, betekent het hebben van een operationeel platform in de cloud dat de overgang zo naadloos mogelijk kan verlopen, zonder onderbreking van de service aan onze klanten," voegt Haskell toe.

De operationele efficiëntie ter ondersteuning van de uitmuntendheid van de klantenservice

Het afvalbeheerlandschap bevindt zich zelf ook in een staat van transitie en evolutie. De groeiende aandacht voor een circulaire economie en, meest recent, de Corona-viruspandemie hebben de manier waarop afval wordt ingezameld en verwerkt veranderd. Omdat lockdowns in het Verenigd Koninkrijk ertoe hebben geleid dat mensen vanuit huis werken, verschoof een groter deel van de vraag naar skips en andere soorten afvalverwijdering naar projectgebaseerde (tuin - en doe-het-zelf) contracten.

Een belangrijk aspect van de AMCS enterprise oplossing, die altijd belangrijk is geweest voor de focus van TJ Waste op haar klanten, is het online Klantenportaal. De geavanceerde versie van de AMCS selfserviceportal biedt klanten niet alleen een veilige en veilige manier om 24/7 diensten te bestellen, maar maakt het ook het verlengen van contracten zo eenvoudig als een klik op de knop. Het uitgebreide dashboard van de portal biedt klanten ook activiteitenkalenders, ticket- en ophaalgeschiedenis en meer inzichten om hen te helpen de kosten, het aantal inhuur, lopende contracten, enz. bij te houden.

Aangezien hoe en wanneer klanten skips en andere methoden voor afvalverwijdering willen gebruiken, blijft evolueren naar meer vraaggebaseerde - soms schijnbaar op een moment van kennisgeving - moet het bedrijf in staat zijn om deze veranderingen op een efficiënte, handige en toegankelijke manier voor de klant aan te kunnen.

"Waar het op neerkomt," concludeert Haskell, "is dat TJ Waste een groeiend innovatief bedrijf is en we de markt voor willen blijven door innovatieve technologische oplossingen te gebruiken om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden bij het zakendoen met ons en ons in staat te stellen een hoge kwaliteit van service te leveren tegen een concurrerende prijs. Het AMCS Platform biedt ons zeker meer mogelijkheden voor groei en om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn."