Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Neem contact met ons opBrochures
Persbericht januari 2024

Persbericht: Swartjes Transport Verkiest AMCS Platform voor Innovatieve Backoffice Transformatie

Nijmegen, Nederland - 20 december 2023

Innovator Swartjes Transport Maakt de Overstap van PieterBas naar AMCS Platform.

Swartjes Transport B.V., een prominente inzamelaar in de regio Nijmegen, heeft aangekondigd dat het AMCS Platform is gekozen als haar nieuwe backoffice beheersysteem.

Geroemd om hun innovatieve aanpak en uitmuntende dienstverlening binnen de PieterBas klantenkring, zocht Swartjes naar een vergelijkbare mate van innovatie en flexibiliteit in hun backoffice administratie. Het AMCS Platform bleek die perfecte match te zijn.

Samen met AMCS en SIMAC BCI gaan we een fantastisch en platform neerzetten waar we jaren mee vooruit kunnen. Het zal zorgen voor een veel snellere orderinname die gekoppeld kan worden aan de juiste standplaats

Twan de Klein, Bedrijfsleider, Swartjes Transport B.V.

Waarom het AMCS Platform een perfecte match is voor Swartjes?

• Innovatieve look & feel: Het AMCS Platform bood Swartjes de innovatieve en flexibele tool waar ze naar op zoek waren en zijn onder de indruk van de moderne uitstraling.
  • Efficiënte administratie & facturatie: Het uitgebreide administratie- en facturatiesysteem van AMCS Platform is minder gecompliceerd dan de PieterBas software waardoor Swartjes uiteindelijk sneller en nauwkeuriger kan werken.
  • Toekomstbestendige beveiliging: Het AMCS Platform omvat een robuust en toekomstbestendig securitybeleid. Swartjes daarom niet meer extra te investeren in bescherming tegen cyberaanvallen.

Swartjes heeft voor AMCS gekozen omdat ze het een robuust bedrijf vinden waarbij ze vol vertrouwen een langdurige samenwerking aan gaan met de derde generatie van het familiebedrijf.

Sander van Vliet, Senior Account Executive, AMCS

Twan de Klein, Bedrijfsleider, Swartjes Transport B.V. & Sander van Vliet, Senior Account Executive, AMCS

De implementatie van het AMCS Platform bij Swartjes zal voor het eerst volledig verzorgt worden door onze locale partner SIMAC BCI. De consultants bij SIMAC (h)erkennen de Nederlandse uitdagingen en behoeften en kunnen ondersteuning bieden bij het volledige IT-landschap van de klant.

Swartjes ziet uit naar een goed doordachte implementatie waarin de tijd wordt genomen voor de uitdagingen bij verandering, doordenken van meerdere scenario's en het stap voor stap neerzetten van het AMCS platform. Een implementatie met een gerust hart, zonder kopzorgen en een goede nachtrust. Daar gaan we voor!

Martijn Ploemen, Manager Bedrijfsontwikkeling, Simac BCI

Ontdekken wat het AMCS Platform voor uw organisatie kan betekenen?

Vraag vandaag nog een demo aan met een van onze (lokale) experts!

schaal uw bedrijf met prestatiegerichte duurzaamheid