Nederlands
Oplossingen Oplossingen Sectoren Sectoren Success Stories Resources Snelle downloads Over AMCS Contact

AMCS uitgeroepen tot finalist in National Recycling Awards

Bel me terug

AMCS is uitgeroepen tot finalist in de prestigieuze National Recycling Awards met het toonaangevende FEL Weigh-systeem van het bedrijf op de shortlist in de categorie Innovatie van het Jaar (Equipment).

De prijs erkent fabrikanten van apparatuur die actief zijn in het Verenigd Koninkrijk of de Republiek Ierland en die innovatieve oplossingen hebben gecreëerd die afval- en recyclingactiviteiten effectiever en efficiënter maken.

Het unieke ontwerp van het AMCS FEL Weigh-product biedt klanten een zeer kosteneffectieve en nauwkeurige manier om de commerciële en operationele voordelen van wegen aan boord te realiseren.  Het systeem, dat is gebaseerd op de nieuwste extensometertechnologie, kan worden geïnstalleerd voor slechts 50% van de kosten van een traditioneel op loadcellen gebaseerd systeem.

Deze verbeterde prestaties en betaalbaarheid betekenen dat de voordelen van wegen aan boord nu door alle operators kunnen worden gerealiseerd, ongeacht de grootte, waardoor ze zowel de winstgevendheid kunnen verbeteren als het materiaal dat ze hanteren beter kunnen beheren.

De winnaars worden op 6 juli 2016 bekendgemaakt tijdens een ceremonie die wordt bijgewoond door meer dan 700 professionals uit de industrie in het London Hilton op Park Lane.