Nederlands
Oplossingen Oplossingen Sectoren Sectoren Success Stories Resources Over AMCS Contact

AMCS presenteert hun nieuwste innovaties op WasteExpo in Vegas

9 mei 2022

Ontmoet ons op Waste Expo 2022

BOSTON – AMCS, 's werelds toonaangevende technologieleverancier voor de milieu-, afval-, recycling- en resourcemanagementindustrie, heeft vandaag formeel de lancering aangekondigd van AMCS Vision AI en andere innovaties op de WasteExpo Tradeshow in Las Vegas, 9-12 mei 2022 – Stand #2038.

"We zijn verheugd om onze nieuwste innovaties aan te kondigen op dit belangrijke industrie-evenement. AMCS streeft ernaar om op het snijvlak van technologie te zijn om oplossingen te bieden die zijn gebouwd voor de industrie. De bevordering van duurzaamheid en de circulaire economie is een gemeenschappelijk thema in al onze innovaties dit jaar op WasteExpo 22 met onze nieuwe AMCS-platformmogelijkheden waarmee onze klanten hun activiteiten koolstofvrij kunnen maken en zowel de economische als de ecologische waarde van de hulpbronnen onder hun begeleiding kunnen maximaliseren"

Mark Abass, CMO bij AMCS

AMCS Vision AI is onze door kunstmatige intelligentie aangedreven oplossing met verschillende use cases voor de W&R-industrie. Op WasteExpo lanceren we onze eerste Vision AI-toepassing om verontreiniging in recyclingstromen te identificeren, geautomatiseerde verontreinigingsdetectie op het punt van inzameling en deze te koppelen aan de afvalproducent.

Ken Tierney, productmanager bij AMCS, zei hierover: "AMCS Vision AI vertegenwoordigt een aanzienlijke financiële investering in geavanceerde kunstmatige intelligentietechnologieën die potentieel transformerend zijn in het bieden van zowel ongekende automatisering als inzichten in de activiteiten van recyclers. De voordelen zijn duidelijk in termen van verhogingen zijn financiële besparingen, duurzaamheid en klantenservice".

AMCS presenteert ook de volgende AMCS Platform innovaties op WasteExpo 22:

Daarnaast spreekt Evan Schwartz, onze Chief Enterprise Architect, op dinsdag 10 mei op het WasteExpo Panel: 60-Minute Snapshot: MRF Software and Technology.

Voor degenen die WasteExpo dit jaar niet persoonlijk zullen maken, organiseren we doorlopende webinars en werken we ons bronnengedeelte op onze website wekelijks bij met nieuwe thought leadership-inhoud - bezoek hier. Neem contact op met Nancy Byrne, Global Head of Communications bij [email protected] als je vragen hebt en volg de AMCS Newsroom op LinkedIn.