Nederlands
Oplossingen Oplossingen Sectoren Sectoren Success Stories Resources Over AMCS Contact

AMCS onthult de AMCS Platform Summer 22 Release die nieuwe AI-gestuurde oplossingen en meer automatisering introduceert

mei 2022

Over AMCS

Limerick, Ierland, 22 juni 2022AMCS, 's werelds toonaangevende technologieleverancier voor de milieu-, afval-, recycling- en resourcemanagementindustrie, heeft vandaag de AMCS Platform Summer 22-release aangekondigd, de tweede van drie functiereleases die dit jaar gepland staan.

"In onze huidige inflatoire tijden hebben onze klanten behoefte aan flexibiliteit en automatisering. Deze release biedt de broodnodige zichtbaarheid en controle door belangrijke financiële functies zoals facturering en prijswijzigingsbeheer te automatiseren.  Onze investering in AI-technologie biedt bruikbare inzichten en helpt onze klanten de kwaliteit van hun resource management te verbeteren om zowel efficiëntie als duurzaamheid te stimuleren", aldus Elaine Treacy, Global Product Director bij AMCS.

Een belangrijke innovatie in deze release is AMCS Vision AI, een nieuwe oplossing die gebruik maakt van de nieuwste ontwikkelingen in AI-technologie om automatisch materiaalstromen te analyseren om vervuiling en overvolle containers aan de stoeprand te detecteren.

De facturerings- en prijsmogelijkheden van het AMCS-platform zijn verbeterd om processen te stroomlijnen om flexibiliteit, hogere prestaties en een verbeterde gebruikerservaring te bieden.

In de Digital Engagement-suite bevat het AMCS-platform nu een mobiele winkelwagenervaring, inclusief betalingsopties via meerdere kanalen. Gebruikers kunnen eenvoudig uitgebreide multimediapresentaties van hun serviceaanbod en nieuwe interactieve selfservice-opties op hun website implementeren. Nieuwe digitale betaalopties zijn onder andere Apple Pay, Google Pay en Bank Bill Presentment.

Voor activiteiten na inzameling brengt AMCS nieuwe recyclingfuncties uit, zoals inventory tagging van afgewerkte goederen en LEED-rapportage om processen te digitaliseren.  Er wordt ook een nieuwe innovatieve oplossing geïntroduceerd voor onbeheerde weegschaalbewerkingen met een mobiele weegbrug (weegbrug) waarmee geautoriseerde chauffeurs toegang hebben tot onbeheerde weeglocaties. Deze release integreert ook een breder scala aan hardware-apparaten om de toegang tot de schaal te regelen (zoals barrières, verkeerslichten) en maakt snellere betalingen mogelijk met point-of-sale terminalintegratie.

De AMCS Smart Dispatch-oplossing biedt nu ondersteuning voor voortgangsbewaking van residentiële routes met hoge dichtheid en verbeterde routeoptimalisatiefuncties ter ondersteuning van geautomatiseerd churn-beheer en orderslotting.

Ga voor meer informatie over AMCS Platform Summer 22 Release naar amcsgroup.com

Over AMCS Group

AMCS, met kantoren in Europa, Noord-Amerika en Australië, is een wereldwijde technologieleider voor de milieu-, afval-, recycling- en grondstoffenindustrie. We helpen meer dan 4.000 klanten hun bedrijfskosten te verlagen, het gebruik van activa te verhogen, marges te optimaliseren, duurzaamheid te stimuleren en de klantenservice te verbeteren. Onze bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen leveren digitale innovatie aan de opkomende circulaire economie over de hele wereld. Lees meer over AMCS op www.amcsgroup.com