Nederlands
Oplossingen Oplossingen Sectoren Sectoren Success Stories Resources

AMCS lanceert 1e platformrelease voor 2021 met de onthulling van zijn Smart Transport-oplossing

Bel me terug

Het leveren van een best-in-class klantervaring is de kern van AMCS Platform 8.5, dat procesautomatisering, digitalisering, meer bedrijfsinzicht en rijkere functionaliteit voor de transport- en recyclingactiviteiten van klanten omvat.

Limerick, Ierland, 15 maart 2021: 's Werelds toonaangevende leverancier van geïntegreerde software en voertuigtechnologie voor de afval- en recyclingsector, heeft vandaag de eerste grote release van het AMCS-platform gelanceerd in 2021.

AMCS Platform 8.5 integreert belangrijke ontwikkelingen in zijn transportlogistiek en materiaalverwerkingsfunctionaliteit, waardoor gebruikers snel kunnen reageren op veranderingen in de vraag van klanten en hen helpen om de marktontwikkelingen voor te blijven.

Het vlaggenschip van deze nieuwste release is het nieuwe AMCS TMS (Transport Management System).  TMS biedt sterk geautomatiseerde en geïntegreerde functionaliteit die elk aspect van afvalinzamelingslogistiek kan beheren, inclusief routeplanning, planning, live tracking en een mobiele chauffeurstoepassing. Dit levert een verbeterde productiviteit op door verbeterde resourceoptimalisatie, operationele zichtbaarheid en serviceniveaus.

Andere hoogtepunten zijn:

"AMCS Platform biedt afval-, recycling- en resourcemanagementbedrijven een geïntegreerd end-to-end platform om meer automatisering, digitalisering en inzicht te bereiken in een robuuste SAAS-basis in hun hele onderneming", aldus Elaine Treacy, Global Product Director bij AMCS.

"Met nieuw transportbeheer en verbeterde oplossingen voor materiaalbeheer biedt AMCS Platform 8.5 extra functionaliteit op gebieden die onze klanten in staat stellen om omzetgroei, marge-uitbreiding, operationele efficiëntie, serviceniveaus en duurzaamheid te stimuleren en tegelijkertijd hun kosten te verlagen.

Bedrijfsflexibiliteit wordt steeds belangrijker, waarbij organisaties bedrijfsinzichten moeten genereren in hun hele onderneming - Platform 8.5 is ontworpen om dit te doen" Treacy legt het uit. "Het biedt bijvoorbeeld een nieuw intelligent en interactief dashboard om klanten te helpen bij het beheren van hun debiteurenfunctie. Dit helpt hen op hun beurt om weloverwogen en snelle beslissingen te nemen om de order-to-cash-cyclus te versnellen."