Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact AMCSBrochures
Persbericht mei 2021

Panhandle Dumpsters kiest AMCS Platform om de flexibiliteit te bieden om hun bedrijf te ontwikkelen en op te schalen.

Bel me terug

Het AMCS-platform automatiseert processen, maximaliseert de efficiëntie in het hele bedrijf en verbetert de klanttevredenheid.

Boston, MA, Verenigde Staten, 3 december 2020 — Panhandle Dumpsters, een residentiële en commerciële afval- en roll-off-onderneming in Martinsburg, West Virginia, heeft zich aangemeld bij het cloudgebaseerde AMCS-platform, waaronder AMCS Mobile Workforce, AMCS Customer Portal en AMCS Pay. De toewijding van het bedrijf aan AMCS-technologie zal het in staat stellen om hun hele bedrijfsproces van begin tot eind te verbeteren, waardoor de efficiëntie en het gemak van de klant worden verbeterd om het te positioneren voor uitgebreide groei.

Panhandle Dumpsters, een paar jaar geleden opgericht in het oostelijke panhandle van West Virginia, biedt residentiële en commerciële afvalinzameling en permanente en roll-off dumpsterdiensten. Momenteel exploiteert het bedrijf 10 vrachtwagens en heeft het een gezonde groei doorgemaakt, met maar liefst 300 nieuwe klanten per maand.

Het AMCS Enterprise Management om zijn activiteiten te stroomlijnen

Panhandle Dumpsters, een jong bedrijf, is vastbesloten om uitstekende klantenservice te bieden en tegelijkertijd hun klantenbestand voortdurend aan te bieden. De amcs Enterprise Management-oplossingsmogelijkheden stroomlijnen en maximaliseren de automatisering van het hele bedrijfsproces, waardoor het bedrijf de flexibiliteit krijgt om zich te ontwikkelen en te groeien in een snel veranderende markt.

Het AMCS-platform biedt end-to-end zichtbaarheid van het bedrijf, van kantoor tot externe werknemers tot mensen in het veld. Voor dit bedrijf betekent dit dat ze slechts één oplossing kunnen gebruiken om alle activiteiten te beheren. En omdat het cloudgebaseerd is, zijn ze veilig in de wetenschap dat het AMCS-platform automatisch zal schalen naarmate het bedrijf groeit.

AMCS Mobile Workforce elimineert papier, verhoogt de efficiëntie en klanttevredenheid

Een struikelblok voor de klanttevredenheid, de papieren bestellingen en routelijsten van het bedrijf zullen tot het verleden behoren, waardoor zelfs nieuwe chauffeurs hun in kaart gebrachte routes op hun in kaart gebrachte apparaten kunnen zien en elke stop onderweg kunnen markeren, waardoor ze automatisch operationele gegevens en een bewijs van service kunnen volgen. AMCS Mobile maakt ook het dynamisch bijwerken van routestops en bestellingen mogelijk. De resultaten:

AMCS-klantenwebportaal

Eenmaal live, zal deze selfserviceportal Panhandle Dumpsters-klanten in staat stellen om hun accounts 24/7 online te openen en te beheren. Via de portal kunnen klanten bestelverzoeken en wijzigingen aanbrengen, facturen beheren en veilig betalen, zich aanmelden voor automatisch betalen, hun accountgegevens bijwerken en hun service- en factureringsgeschiedenis bekijken. Het gemak van de portal verbetert de cashflow en biedt een duidelijk concurrentievoordeel, waardoor de klanttevredenheid wordt verhoogd en de klantretentie wordt verhoogd.

AMCS Pay voor verbeterde cashflow, minder omzetlekkage

AMCS Pay stelt Panhandle Dumpsters in staat om hun leveranciers te betalen en online betalingen van zijn klanten gemakkelijk en veilig te accepteren, met 3D Secure-authenticatie en PCI-compatibele service. Als gevolg hiervan zal het bedrijf zijn concurrentievoordelen verbreden, de cashflow verbeteren en de inkomstenlekken sterk voorkomen.

Single Vendor to Handle all Technology Needs Company mede-eigenaar en CEO Nathaniel McClain en mede-eigenaar Drew Johnson deden hun huiswerk voordat ze AMCS benaderden en grondig onderzoek deden naar oplossingen van andere leveranciers. Hoe meer ze leerden, hoe meer ze de noodzaak erkenden om één leverancier te kiezen om aan al hun technologische behoeften te voldoen.

Drew Johnson: "We wisten uit ons onderzoek dat AMCS een reputatie heeft voor het bouwen van best practices in hun oplossingen. Als relatieve nieuwkomers in de industrie vinden we het belangrijk dat we kunnen vertrouwen op AMCS-expertise om ons te helpen slagen."

De eigenaren waren ook op zoek naar een provider voor de lange termijn, en met AMCS als een SaaS-cloudgebaseerde oplossing, waarderen ze dat implementatie geen on-premises apparatuur omvat of het bouwen van een toegewijd IT-team. Bovendien schaalt de oplossing automatisch om groei op te vangen, een grote zorg voor deze organisatie.

Een ander AMCS-voordeel: toegewijd zijn aan het leveren van technologie "specifiek voor de afvalbeheerindustrie", zegt Nathaniel McClain. " We kijken uit naar een toekomst met AMCS-technologie die ons helpt onze doelen te bereiken."