Nederlands
Oplossingen Oplossingen Sectoren Sectoren Success Stories Resources Snelle downloads Over AMCS Contact

Mick George selecteert AMCS-systeem voor groei

Bel me terug

Mick George Ltd, een van de toonaangevende leveranciers van de bouwsector in het Verenigd Koninkrijk, heeft geïnvesteerd in een nieuw bedrijfsbeheersysteem van AMCS om de ambitieuze groeistrategie van het bedrijf te ondersteunen.

Het nieuwe systeem zal een aantal bestaande managementsystemen consolideren in één ERP- en mobiele oplossing die over alle bedrijfsonderdelen van het bedrijf zal draaien, inclusief bulkafgraving en grondverzet, geaggregeerde levering en afvalbeheer.

AMCS zal ook een 'train the trainer'-programma uitvoeren om ervoor te zorgen dat alle gebruikers, of het nu op kantoor is op locatie of chauffeurs, vóór de lancering bekend zijn met het systeem.

Jon Stump, financieel directeur van Mick George, zei over de investering:   "Na een grondige marktevaluatie waren we van mening dat de AMCS-oplossing het best geplaatst was om onze ambitieuze groeiplannen in de komende 5 jaar te ondersteunen."

"Door één systeem te implementeren om onze transport-, materiaalbeheer- en backofficeactiviteiten te beheren, kunnen we de activiteiten stroomlijnen, de productiviteit verhogen en in realtime volledige zichtbaarheid in het hele bedrijf bieden."

Pat Murray, Key Account Manager van AMCS, zei:   "Door een naadloze oplossing te bieden voor een divers en snelgroeiend bedrijf, kan Mick George snel een aantal aanzienlijke operationele efficiëntieverbeteringen realiseren en tegelijkertijd hun toegang tot betrouwbare managementinformatie drastisch verbeteren."

"We verwachten dat de bouwsector de komende jaren een snelgroeiende markt voor AMCS zal zijn, aangezien bedrijven operationele en dataproblemen willen aanpakken die het gevolg zijn van meerdere systemen met slechte interfaces."