Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Neem contact met ons opBrochures
Persbericht oktober 2023

De AMCS Platform Winter 2023 release biedt krachtigere digitale tools voor afval- en recyclingorganisaties

26 oktober 2023

De nieuwste release optimaliseert transportbeheer, financiële processen en materiaalinspectie, en levert tegelijkertijd verbeterde bedrijfsprestaties, veiligheid en duurzaamheid.

Limerick, Ierland, 26 oktober 2023 - AMCS, 's werelds toonaangevende technologieleverancier voor de afval-, recycling- en milieu-, gezondheids- en veiligheidsindustrie, kondigde vandaag de wereldwijde lancering aan van de AMCS Platform 2023 Winterrelease.

"Deze release laat onze voortdurende toewijding zien om onze klanten in staat te stellen de productiviteit en efficiëntie te verhogen, terwijl ook de milieuresultaten worden verbeterd," legt Elaine Treacy, Global Product Director bij AMCS, uit. "Onze klantgerichte verbeteringen maken gebruik van krachtige opkomende technologieën, zoals AI en IoT. Ons doel is om processen te stroomlijnen en te automatiseren om ervoor te zorgen dat onze klanten de hoogste niveaus van duurzaamheid en bedrijfsprestaties bereiken."

De Winter 2023-release biedt belangrijke nieuwe voordelen en functies, verdeeld over vier gebieden.

Transport Operations - Nieuwe functies voor masterroutebeheer en transportvalidatie zorgen voor verbeterde automatisering, controle en inzichten. Onze nieuwe Smart Inspection-oplossing digitaliseert inspecties en activeert automatisch werkorders voor reparaties. De nieuwe IoT telematica connector maakt datagestuurd preventief onderhoud mogelijk. Een ingebouwde CO2 -calculator maakt het meten en verminderen van koolstofemissies mogelijk. En de verbeterde Vision AI detecteert automatisch veiligheidsincidenten.

Andrew Pellegrini, Vice-President/General Manager van AMCS klant PSSI verklaarde: "AMCS Vision AI zal de kwaliteit van het ingezamelde recyclebare materiaal verbeteren, waardoor we met onze eindklanten kunnen samenwerken om hen te onderwijzen en adviseren over het verbeteren van het materiaal dat ze aanbieden en het vermijden van verontreinigingen.''

Finance Operations - Uitgebreide prijshiërarchie vereenvoudigt en automatiseert prijzen. Verbeterde elektronische aanlevering van financiële documentatie zorgt voor snellere betalingen. Prijsbeheer voor leveranciers verlaagt de administratiekosten. En nieuwe digitale betalingsopties omvatten EFT voor Canada.

Efficiëntie materiaalbeheer - Verminderde invoertijd voor weegschalen verbetert de service en helpt herhalingsaankopen van materiaalleveranciers te garanderen. Weegschalen fungeren nu als verkooppunt, met nieuwe betalingsmogelijkheden, waaronder een geïntegreerde AMCS Pay PoS-terminal. Nieuwe geautomatiseerde workflows verbeteren de veiligheid en naleving bij het beheren van gevoelige en in quarantaine geplaatste materialen.

Wil je meer weten over de AMCS Platform Winter '23 Release, bezoek dan www.amcsgroup.com

Over AMCS Groep

AMCS, met kantoren in Europa, Noord-Amerika en Australië, is een wereldwijde technologieleider voor de milieu-, afval-, recycling- en grondstoffenindustrie. Wij helpen meer dan 4.000 klanten hun operationele kosten te verlagen, het gebruik van bedrijfsmiddelen te verhogen, marges te optimaliseren, duurzaamheid te stimuleren en de klantenservice te verbeteren. Onze bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen leveren digitale innovatie aan de opkomende circulaire economie over de hele wereld. Lees meer over AMCS op www.amcsgroup.com

AMCS Platform brochure