Nederlands
Oplossingen Oplossingen Sectoren Sectoren Success Stories Resources

AMCS neemt Dataset Solutions over

Uitbreiding van het innovatieve softwareaanbod voor de afvalbeheer- en recyclingsector

Over AMCS

AMCS heeft de overname aangekondigd van het in Dublin gevestigde bedrijf Dataset Solutions.

Limerick, 31 mei 2021: AMCS, de toonaangevende wereldwijde leverancier van geïntegreerde software en voertuigtechnologie voor de afval-, recycling- en grondstoffenindustrie, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn Ierse activiteiten heeft uitgebreid met de recente overname van Dataset Solutions.

Dataset Solutions, opgericht in 1986 in Dublin, is opgericht als een belangrijke speler in afvalbeheer en skip hire-sectoren. Na de overname zal het team van de Dataset Solution zich aansluiten bij AMCS. De klanten van Dataset Solution zullen deel gaan uitmaken van de 2.800 klantengemeenschap van AMCS en profiteren van de beste technologie in de afval- en recyclingindustrie.

Jimmy Martin, CEO en medeoprichter van de AMCS Group, zei: "We zijn verheugd om ons bedrijf uit te breiden met de overname van Dataset Solutions, waardoor we onze Ierse aanwezigheid verder kunnen uitbreiden en onze algehele wereldwijde activiteiten in 22 landen kunnen uitbreiden.  We zijn toegewijd om onze klanten toegang te geven tot de meest innovatieve technologie in de branche en zullen onze nieuwe klanten naadloos integreren.  We kijken ernaar uit om nieuwe teamleden te verwelkomen en onze gecombineerde teams onder AMCS te integreren, terwijl we blijven innoveren en groeien in reactie op de wereldwijde vraag."

AMCS heeft zijn hoofdkantoor in Ballysimon, Co Limerick, Ierland, met kantoren in Noord-Amerika, Europa en Australië. De bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen van AMCS leveren digitale innovatie aan de opkomende circulaire economie over de hele wereld, waardoor hun klanten hun bedrijfskosten kunnen verlagen, het gebruik van bedrijfsmiddelen kunnen verhogen, marges kunnen optimaliseren en de klantenservice kunnen verbeteren. Het bedrijf blijft wereldwijd groeien en heeft vandaag de dag meer dan 600 mensen in dienst in 11 landen.