Nederlands

AMCS lanceert AMCS Platform zomerversie 2021

Vraag een demo aan

Zomer Release

Limerick, Ierland: AMCS, 's werelds toonaangevende technologieleverancier voor de afval-, recycling- en resource management industrie, kondigt vandaag de AMCS Platform Summer Release 2021 aan. Deze nieuwste release biedt een nieuwe data-rijke Telematica Service voor afvalvervoerders met het Transport Management System (TMS), biedt vooruitstrevende selfservice mogelijkheden en een geheel vernieuwde dynamische gebruikerservaring voor klanten en de medewerkers van de klantenservice.

Deze zomerrelease creëert een nieuwe Platform gebruikerservaring in de Customer Care module, waarbij de web-gebaseerde gebruikersinterface is ontworpen rond de dagelijkse behoeften en taken van een customer service medewerker. Het resultaat is een intuïtieve en dynamische gebruikerservaring, ontworpen voor gebruiksgemak en om de productiviteit te maximaliseren door snelle toegang te bieden tot de belangrijkste en meest gebruikte functionaliteit.

Het klantportaal is uitgebreid met een winkelwagen-functionaliteit en betalingsoptie door middel van één enkele klik, waarmee op zeer eenvoudige wijze een “webshop” kan worden gerealiseerd met een optimale winkelervaring voor klanten.

Het AMCS Transport Management Systeem is uitgebreid met ad-hoc werkzaamheden zoals afzetcontainerdiensten. Bovendien biedt het een krachtige maar eenvoudig te gebruiken, single-click sequentie-optimalisatieservice voor klantorders. Deze krachtige optimalisatiedienst is ontworpen om een ad-hoc order in enkele seconden te automatiseren.

De nieuwe AMCS Telematics oplossing is ontworpen om rijke tracking en telematica gegevens (zoals rijgedrag, motorprestaties, brandstofverbruik) vast te leggen in combinatie met de route details om planners te voorzien van een intuïtief, data-rijk dashboard voor superieure zichtbaarheid en controle.

Andere belangrijke uitbreidingen van de zomerrelease zijn:

In een reactie op deze spannende nieuwe innovaties zei Elaine Treacy, Global Product Director bij AMCS: "We zijn er trots op dat we het eerste bedrijf in de afval- en recyclingmarkt zijn dat een industrie specifiek Transport Management Systeem aanbiedt. Deze is volledig geïntegreerd in het AMCS Platform en elimineert daarmee de noodzaak voor het koppelen van silo applicaties. We lossen een van de grootste uitdagingen op waar bedrijven in de industrie voor staan door een slimmer en geïntegreerd platform aan te bieden waar CRM, Billing, Scale & Materials Management - naadloos in real-time samenwerken.”

"En het houdt hier niet op", vervolgt Treacy. "De aanzienlijke vooruitgang die we in de loop der jaren hebben geboekt met ons SaaS-platform, dat een superieure gebruikerservaring en een open-standaarden ecosysteem biedt, blijft een cruciale rol spelen bij het bieden van de beste slimme technologie aan onze klanten om hun bedrijf toekomstbestendig te maken en waardegedreven resultaten te leveren."