Nederlands
Oplossingen Oplossingen Sectoren Sectoren Resources Resources Success Stories AMCS AMCS

AMCS lanceert AMCS Platform Winter 21 Release

Limerick, Ierland, 8 november 2021

Over AMCS

AMCS lanceert AMCS Platform Winter 21 Release

Limerick, Ierland, 8 november: AMCS, 's werelds toonaangevende technologieleverancier voor de afval-, recycling- en resource management industrie, kondigt vandaag de AMCS Platform Winter 21 Release aan, die voortbouwt op de sterke recyclingfundamenten van het AMCS Platform om metaal- en grondstofrecyclers, die voorop lopen in de Circulaire Economie, verder te digitaliseren en efficiënter te laten werken.

Met deze release introduceren we een reeks geavanceerde recyclingfuncties, waaronder nieuwe processen, workflows en functionaliteit om end-to-end serviceactiviteiten voor schrootrecyclingbedrijven te beheren. Hoogtepunten zijn onder meer een nieuw weegstation met aanraakscherm om de 'weeg- en betaalfunctie' te versnellen en aankopen van inloophandel (marskramers) te beheren, uitgebreid voorraadbeheer om een uitgebreid realtime overzicht van de voorraadstatus en voorraadwaardering te bieden, inclusief ondersteuning voor aanpassingen en geautomatiseerde periodeafsluiting. Het bevat ook nieuwe productiebeheermogelijkheden waarmee recyclers hun verwerkingsactiviteiten efficiënt kunnen plannen en registreren.

Belangrijk is dat deze nieuwe functies ten goede zullen komen aan alle grondstoffenrecyclers voor schroot, vezels, kunststoffen en organische stoffen.

De Winter 21 Release bevat ook nieuwe initiatieven die zijn ontworpen om de integratie van applicaties te stroomlijnen.

We introduceren een API Accelerator-programma om de integratie van applicaties van derden voor klanten en partners te ondersteunen en te versnellen. Het API Accelerator-programma introduceert een nieuwe vereenvoudigde API-management-, ontwerp- en ontwikkelingsaanpak; en dit zal meer middelen en deskundige ondersteuning bieden aan al onze klanten die AMCS Platform willen integreren met andere applicaties in hun ecosysteem.

Andere belangrijke hoogtepunten van de Winter 21 Release zijn:

In een reactie op deze spannende nieuwe innovaties zei Elaine Treacy, Global Product Director bij AMCS:

"2021 was een opwindend jaar in de progressie van het AMCS-platform, als een belangrijke technologische enabler voor de circulaire economie. De nieuwe geavanceerde recyclingfuncties in deze release zullen niet alleen de digitalisering van diensten versnellen, maar onze klanten ook in staat stellen om toegevoegde waarde te genereren gedurende het hele proces. Ondersteuning voor metaalrecycling is een belangrijke evolutie van het AMCS-platform en we zijn blij dat we een sterke basis hebben gelegd in deze release die in 2022 verder zal evolueren."

"Deze winterrelease blijft voortbouwen op superieure bruikbaarheid, verbeterde flexibiliteit en automatisering in meerdere gebieden van het platform. Door samen te werken met onze klantengemeenschap op gebieden zoals het API Accelerator Program en het User UX Validation Program, zijn we ervan overtuigd dat deze initiatieven ons dichter bij onze klanten zullen brengen om overtuigende waarde uit ons partnerschap te halen."

Over AMCS

AMCS, met kantoren in Europa, Noord-Amerika en Australië, is een wereldwijde technologieleider voor de afval-, recycling- en grondstoffenindustrie. We helpen meer dan 3.000 klanten hun bedrijfskosten te verlagen, het gebruik van activa te verhogen, marges te optimaliseren en de klantenservice te verbeteren. Onze bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen leveren digitale innovatie aan de opkomende circulaire economie over de hele wereld. Lees meer over AMCS op www.amcsgroup.com