Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse september 2020 Updated maj 2021

TJ Waste sætter fleksibilitet og operationel ekspertise i spidsen for virksomhedens vækstplaner.

Skalerbarheden og fleksibiliteten i den AMCS Cloud-baserede platform gør det muligt for TJ Waste at fremskynde forretningsvæksten og udvide sine tjenester til flere kunder.

Limerick, September 7th - TJ Waste &Recycling, en førende uafhængig affaldshåndtering selskab baseret i det sydlige Storbritannien, har meddelt, at de migrerer deres nuværende AMCS IWS system til virksomheden cloud-baserede AMCS Platform. Beslutningen vil gøre det muligt for TJ Waste at øge sin operationelle fleksibilitet og effektivitet og tilbyde endnu bedre service og mere bekvemmelighed til deres eksisterende og nye kunder.

TJ Waste tilbyder en bred vifte af indsamlings-, bortskaffelses- og genanvendelsestjenester, der driver flere materialegenvindingsanlæg (MRF) og en stor flåde af skip-, roll-on/off- og bulktransportkøretøjer. Med containere til rådighed til leje spænder fra kun 2 kubikmeter hele vejen op til 35 kubikmeter, TJ Waste understøtter en række projekter og kommercielle anvendelser. Virksomheden er i øjeblikket fokuseret på at udvide deres tjenester regionalt og vokse forretningen samt øge fleksibiliteten i deres aktiviteter for at imødekomme de hurtigt skiftende krav i affaldshåndteringssektoren. AMCS-platformens fleksibilitet og skalerbarhed vil give dem et pålideligt og sikkert fundament for fremtidssikring af deres aktiviteter.

Den fleksibilitet og skalerbarhed, der er nødvendig for at understøtte udvidelsesplaner

Luke Haskell, general manager for TJ Waste &Recycling, forklarer: "Med en så bred vifte af muligheder for affaldshåndtering vil vores vækstplaner kræve et ekstraordinært højt niveau af skalerbarhed og fleksibilitet fra det operationelle ERP-system. Da vi besluttede, at det var tid til at opgradere fra vores nuværende ERP-system på stedet, sammenlignede vi faktisk de muligheder, der var tilgængelige fra andre leverandører, for at være sikre på, at vi valgte den løsning, der bedst passer til både de skiftende behov i vores operationer i dag og vores ekspansionsplaner for fremtiden. I sidste ende var det, SOM AMCS kunne tilbyde os med hensyn til fleksibilitet og skalerbarhed, den afgørende faktor."

TJ Waste har brugt fuldautomatiske AMCS-løsninger som tablets i førerhuset til deres chauffører og papirløs fakturering i nogen tid. Efterhånden som virksomheden fortsætter med planer om at udvide sine aktiviteter til flere regioner, vil muligheden for at tilføje placeringer og integrere tjenester hurtigt og nemt i et eksisterende system blive en stadig vigtigere faktor. "Og hvis der i fremtiden opstår behov for at flytte kontorer eller endda erhverve en MRF, betyder det at have en operationel platform i skyen, at overgangen kan være så problemfri som muligt uden afbrydelse i servicen til vores kunder," tilføjer Haskell.

Den operationelle effektivitet til at understøtte kundeservice excellence

Affaldshåndteringslandskabet befinder sig også i en overgangs- og udviklingstilstand. Stigende opmærksomhed på en cirkulær økonomi og senest Corona-viruspandemien har ændret, hvordan affald indsamles og behandles. Som lockdowns i Storbritannien har betydet, at folk arbejder hjemmefra, en større andel af efterspørgslen efter spring og andre typer af affaldsfjernelse flyttet til projekt-baserede (haven & DIY) kontrakter.

Et centralt aspekt af AMCS virksomhedsløsningen, der altid har været vigtig for TJ Wastes fokus på sine kunder, er online kundeportalen. Den avancerede version af AMCS selvbetjeningsportalen tilbyder ikke kun kunderne en sikker måde at bestille tjenester 24/7 på, det gør også forlængelse af kontrakter så enkel som et klik på en knap. Portalens omfattende dashboard giver også kunderne aktivitetskalendere, billet- og samlingshistorik og mere indsigt, der hjælper dem med at holde styr på omkostninger, antal ansættelser, kørende kontrakter osv.

Efterhånden som hvordan og hvornår kunderne ønsker at bruge spring og andre metoder til fjernelse af affald fortsætter med at udvikle sig til mere efterspørgselsbaseret - nogle gange tilsyneladende med et øjebliks varsel - skal virksomheden være i stand til at imødekomme disse ændringer på en måde, der er effektiv, praktisk og tilgængelig for kunden.

"Hvad det kommer til stykket," konkluderer Haskell, "er, at TJ Waste er en voksende innovativ virksomhed, og vi ønsker at holde sig foran markedet ved hjælp af innovative teknologiske løsninger til at levere vores kunder en fremragende oplevelse, når vi handler med os og giver os mulighed for at levere en høj servicekvalitet til en konkurrencedygtig pris. AMCS-platformen giver os helt sikkert flere muligheder for vækst og for at betjene vores kunder endnu bedre."

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Begivenhed

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på