Løsninger Løsninger Industrier Industrier Ressourcer Ressourcer Succeshistorier AMCS AMCS

AMCS lancerer AMCS Platform Winter 21 Release

Limerick, Irland, 8. november 2021

Om AMCS

AMCS lancerer AMCS Platform Winter 21 Release

Limerick, Irland, 8 November: AMCS, verdens førende teknologi leverandør for affald, genanvendelse og ressourceforvaltning industrien, meddelte i dag AMCS Platform Winter 21 Release, som bygger på den stærke genanvendelse fundament af AMCS Platform til yderligere at digitalisere og drive effektivitet for metal og råvare genvindingsvirksomheder, der er på forkant med den cirkulære økonomi.

Med denne udgivelse introducerer vi en række avancerede genbrugsfunktioner, herunder nye processer, arbejdsgange og funktionalitet til at administrere end-to-end service-operationer for skrotgenvindingsvirksomheder. Højdepunkter omfatter en ny touch screen skala station til at fremskynde 'veje og betale' funktion og til at styre køb fra walk-in handel (peddlers), udvidet lagerstyring til at give en omfattende real-time visning af opgørelse status og lager værdiansættelse, herunder støtte til justeringer og automatiseret periode lukning. Det omfatter også nye produktionsstyringsfunktioner, der gør det muligt for genvindingsvirksomheder effektivt at planlægge og registrere deres behandlingsaktivitet.

Vigtigere, disse nye funktioner vil gavne alle råvare genvindingsvirksomheder på tværs af skrot, fiber, plast og organiske.

Winter 21 Release indeholder også nye initiativer, der er designet til at strømline applikationsintegrationen.

Vi introducerer et API Accelerator-program for at understøtte og fremskynde tredjepartsapplikationsintegration for kunder og partnere. API Accelerator-programmet introducerer en ny forenklet, API Management, design og udvikling tilgang; og dette vil tilbyde større ressourcer og ekspertsupport til alle vores kunder, der ønsker at integrere AMCS Platform med andre applikationer i deres økosystem.

Andre vigtige højdepunkter i Winter 21 Release omfatter:

I en kommentar til disse spændende nye innovationer Elaine Treacy, Global Product Director hos AMCS sagde:

"2021 har været et spændende år i udviklingen af AMCS-platformen som en vigtig teknologi, der gør det muligt for den cirkulære økonomi. De nye avancerede genbrugsfunktioner i denne udgivelse vil ikke kun fremskynde digitaliseringen af tjenester, men også give vores kunder mulighed for at generere merværdi gennem hele processen. Support til Metal Recycling er en betydelig udvikling af AMCS-platformen, og vi er glade for at have opbygget et stærkt fundament i denne udgivelse, som vil udvikle sig yderligere i 2022."

"Denne vinterudgivelse fortsætter med at bygge videre på overlegen brugervenlighed, forbedret fleksibilitet og automatisering på tværs af flere områder af platformen. I samarbejde med vores kundefællesskab inden for områder som API Accelerator Program og User UX Validation Program er vi også overbeviste om, at disse initiativer vil bringe os tættere på vores kunder for at levere overbevisende værdi fra vores partnerskab."

Om AMCS

AMCS, med kontorer i Europa, Nordamerika og Australien er en global teknologi leder for affald, genanvendelse og ressource industrier. Vi hjælper over 3.000 kunder med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginer og forbedre kundeservice. Vores virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden. Læs mere om AMCS på www.amcsgroup.com

AMCS for at fremvise deres seneste innovationer på WasteExpo i Vegas

Maj 9, 2022

AMCS for at fremvise deres seneste innovationer på RWM 2022 i Birmingham

14. og 15. september 2022

Hvorfor digitalisering er afgørende for globaliseringen af genbrugslogistik

Genbrugsmarkederne ændrer sig. Flytning af materialer rundt om i verden ændrer sig.

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platformen Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på