Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

AMCS lancerer AMCS Platform Summer Release 2021

Anmod om en tilpasset demo

Sommer lancering

Limerick, Irland: AMCS, verdens førende teknologileverandør til affalds-, genanvendelses- og ressourcestyringsindustrien, annoncerede i dag AMCS Platform Summer Release 2021, som fremskynder den digitale transformation af både bruger- og kundeselvbetjeningsoplevelser samt øge automatiseringen af transportstyring.

Denne sommerudgivelse skaber en ny platformbrugeroplevelse på tværs af kundeservicemodulet, hvor brugergrænsefladen er designet omkring en kundeservicerepræsentants daglige behov og opgaver. Resultatet er en intuitiv og dynamisk brugeroplevelse, der er designet til brugervenlighed og til at maksimere produktiviteten ved at give hurtig adgang til den vigtigste kritiske og ofte anvendte funktionalitet.

Vores nye e-handelsportal "Easy to Order - Easy to Pay" viser også en mere naturlig brugeroplevelse, hvor shoppere kan benytte sig af en indkøbskurv og betalingsfunktioner med et enkelt klik for at stimulere flere og gentage køb.

AMCS Transport Management System er blevet udvidet til at omfatte en tur planlagte tjenester såsom spring og roll-off arbejde. Dette vil gøre det muligt for planlæggere at drage fordel af den fulde pakke af automatiseret planlægning, integreret ressourcestyring og live overvågningsværktøjer for at hjælpe med at styre dette dynamiske serviceområde.

Derudover tilbyder det en enkelt kliksekvensoptimeringstjeneste til automatisk og problemfrit at indsætte ordrer på en rund samling, der tager højde for begrænsninger som begrænsninger for kundeadgangstid. Denne kraftfulde, men brugervenlige optimeringstjeneste er designet til at automatisere en daglig opgave på få sekunder.

Den nye AMCS Telematics-løsning er designet til at opfange omfattende sporings- og telematikdata (f.eks. føreradfærd, motorydeevne, brændstofforbrug) kombineret med ruteoplysningerne for at give planlæggere et intuitivt, datarigt dashboard, der giver overlegen synlighed og kontrol.

Andre vigtige højdepunkter i sommerudgivelsen omfatter:

I en kommentar til disse spændende nye innovationer Elaine Treacy, Global Product Director hos AMCS sagde: "Vi er stolte af at være den første virksomhed på affalds- og genanvendelsesmarkedet, der tilbyder et branchespecifikt Transport Management System, indlejret i AMCS-platformen, der eliminerer behovet for interfacing siloed applikationer. Vi løser en af de største udfordringer, som virksomheder i branchen står over for, ved at tilbyde en smartere platform, hvor CRM, Billing, Scale &Materials Management – arbejder problemfrit i realtid for at udnytte det fulde potentiale i intelligente affaldsindsamlingsprocesser."

"Og det stopper ikke her", fortsætter Treacy. "De betydelige fremskridt, vi har gjort med vores SaaS-platform gennem årene, og som tilbyder en overlegen brugeroplevelse og et økosystem med åbne standarder, spiller fortsat en central rolle med hensyn til at give vores kunder den bedste smarte teknologi i klassen til fremtidssikre deres virksomheder og levere værdidrevne resultater."

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer dine operationer for effektivitet og vækster din virksomhed

Anmod om en tilpasset demo

AMCS Platform Sommer 2021 Udgivelse

Vi er stolte af at kunne annoncere lanceringen af sommerudgivelsen af AMCS Platform, vores anden store udgivelse i 2021

Lær mere

Brochure

AMCS-platform, Brochure

AMCS Platform er en unik softwareplatform i virksomhedsklassen, der kører i skyen og er designet baseret på de bedste praksisprocesser for tusindvis af affalds- og genanvendelsesvirksomheder over hele kloden.

Webinar efter behov; Oversigt over AMCS-platform

Med AMCS-platformen digitaliserer og automatiserer affalds- og genanvendelsesvirksomheder alle deres processer, hvilket sikrer dem et stærkt fodfæste til proaktivt at foregribe den fremtidige udvikling

Brochure

AMCS Platform til bygge- og nedrivningsindustrien

Fra konstant skiftende statslige regler til forvaltning af dine aktiver har udfordringerne aldrig været større for byggeri og håndtering af nedrivningsaffald

AMCS Transport Management System

Vores Transport Management System tilbyder højt automatiseret og integreret funktionalitet til at styre alle aspekter af transport, herunder planlægning, vagtplaner, forsendelse, live tracking, ruteoptimering og drivermobilapplikation.

Lær mere

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på