Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse september 2022

AMCS erhverver Utility Cloud for at udvide sine digitale løsninger

Opkøb forbedrer AMCS' driftsstyringsløsninger til forsyningsselskaber og energisektoren

Marts 13, 2022

LIMERICK, Irland - AMCS, den førende globale leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til miljø-, genbrugs- og ressourceindustrien, meddelte i dag, at det har erhvervet Utility Cloud, en førende amerikansk-baseret forsyningsstyringsplatform for et ukendt beløb. Denne erhvervelse udvider AMCS' strategi om at bringe teknologier til forsyningskunder for at hjælpe dem med at administrere ressourcer bæredygtigt, øge produktiviteten og forbedre deres bundlinje, samtidig med at kundetilfredsheden forbedres.

Utility Cloud leverer en cloud-baseret driftsstyringssoftwareplatform, der gør det muligt for operatører af kritisk infrastruktur at organisere, handle og rapportere mod kritiske driftsdata. Utility Cloud er bygget til at maksimere effektiviteten og forbedre tilsynet og hjælper sin globale brugerbase med at forenkle komplekse lovgivningsmæssige og operationelle arbejdsgange, samtidig med at medarbejdernes og de samfund, de betjener, garanteres.

"AMCS mission er at optimere bæredygtig brug og produktion af ressourcer som vand og energi. Vores forsyningskunder er på forkant med at udnytte fordelene ved digital transformation ved at bruge vores teknologi til at modernisere deres drift. Utility Cloud passer perfekt ind i vores portefølje af løsninger, der hjælper forsyningsselskaber med at styre aktiver, reducere driftsomkostningerne og øge kundeengagementet", sagde Jimmy Martin, administrerende direktør, AMCS.

"AMCS er den ideelle katalysator til at fremskynde den værdi, vi bringer til vores kunder og slutmarkeder", sagde Dan Calano, CEO, Utility Cloud. "Vores kombinerede kunder vil drage fordel af de udvidede muligheder i den globale AMCS-organisation."

Overtagelsen følger AMCS' nylige køb af Utilibill, en specialbygget kundestyrings- og faktureringsløsning til forsyningsbranchen.

For mere information, besøg amcsgroup.com/utilities

Om AMCS

AMCS har hovedkontor i Limerick, Irland med kontorer i Nordamerika, Europa og Australien, der beskæftiger over 1000 mennesker i 18 lande. AMCS er en global leder inden for integreret software- og køretøjsteknologi til miljø-, genbrugs- og ressourceindustrien og tilbyder optimeringsløsninger til det bredere transport- og logistikmarked. AMCS hjælper over 4.000 kunder globalt med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginer og forbedre kundeservicen. Deres virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden.

Om Utility Cloud

Utility Cloud er den eneste driftsstyringssoftware, der er bygget til overholdelse. Utility Cloud er kraftfuld og meget konfigurerbar og giver dig mulighed for at automatisere arbejdsgange, spore aktivers tilstand, strømline rapportering, undgå fejl fra manuel dataindsamling og forblive kompatibel – hurtigere og mere præcist end nogensinde før. Du kan finde flere oplysninger på www.utilitycloud.us

Er du klar til at se, hvad AMCS Platform for Utilities kan gøre for dig?

Find ud af, hvordan AMCS kan hjælpe dig med at øge dine marginer, forbedre effektiviteten og reducere omkostningerne med vores unikke cloud-softwareplatform i virksomhedsklassen.

Anmod om en demo

AMCS Platform for Utilities Brochure

Download vores brochure for at finde ud af, hvordan du driver automatisering og leverer optimering af dine forretningsprocesser, samtidig med at du forbedrer den samlede oplevelse for dine kunder

Download brochure

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Udnyttelse af teknologi til at frigøre omkostningsbesparelser i føde- og drikkevaredistributionen

Forbedring af flådens sikkerhed: Vi introducerer AMCS Fleet Maintenance's nye funktion til automatisk kontrol af tilspændingsmomenter

Skal vi ringe til dig?

Udfyld denne formular, og vi vil komme i kontakt med dig hurtigst muligt!

Ring tilbage til mig

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på