Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse oktober 2022

AMCS åbner nyt centraleuropæisk kontor i Holland

Marts 2022

Innovativ tech-virksomhed åbner nyt hollandsk kontor på grund af vækst i regionen

Holland - 27. oktober 2022 -- AMCS, den førende globale leverandør af integrerede softwareløsninger til miljø-, affalds-, genanvendelses- og ressourceserviceindustrien, annoncerede i dag åbningen af sit nye centraleuropæiske kontor i Pharos-bygningen i Hoofddorp, Holland. Flytningen samler 60 nuværende teammedlemmer, mens virksomheden rekrutterer yderligere nye talenter for at imødekomme kravene til virksomhedens vækst.

Mark Abbas, administrerende direktør for AMCS Holland, sagde: "Vi er meget begejstrede for dette skridt, som vil centralisere og samtidig udvide AMCS' tilstedeværelse i Centraleuropa på et tidspunkt, hvor vi oplever rekordvækst og rekrutterer nyt talent."

Det nye kontor kombinerer personale og ledelse fra de nuværende lokationer i Rotterdam og Diemen og vil styrke samarbejdet på tværs af den centraleuropæiske region. Det samler vigtige AMCS-ledelse og åbne roller inden for marketing og salg. Nye ansættelser omfatter Roy Dekker som chef for Enterprise Sales EMEA for affald og genbrug, Maiko Kemper som Support Manager for Centraleuropa, nye implementerings- og supportkonsulenter og marketingpersonale. Mick Dodge er head of Professional Services EMEA og Duco Poelman, der har accepteret stillingen som Market Owner Netherlands. Lokationen har et meget stærkt team på markedet.

Derudover er det nye kontor beliggende i Pharos-bygningen, en bygning kendt for sin balance mellem arbejde og privatliv og bæredygtigt, arbejdstagercentreret design med vægt på et luftigt, sundt arbejdsmiljø, der ikke kun omfatter fællesarealer til afslapning eller samtale og mødelokaler for nemheds skyld, men også faciliteter med arbejdstagere i tankerne, såsom den økologiske restaurant i stueetagen, Farm Kitchen og en fælles gymnastiksal toppet med en forretningsstue på 19. etage og sky bar. Pharos er praktisk til Hoofddorps mange parker og dens lille bystemning, mens den også støder op til jord-, jernbane- og lufttransport.

Om de nye teammedlemmer og det nye centraleuropæiske kontor sagde Mark Abbas: "AMCS ekspanderer hurtigt på globalt plan. Denne udvidelse sikrer, at talent møder innovation og giver os mulighed for at ansætte nøgleteammedlemmer, der vil spille en rolle i vores ambitiøse vækstbane. Hoofddorp er et ideelt transportknudepunkt for pendlere og forretningsrejsende, med en togstation ved siden af det nye kontor og Schiphol Lufthavn 15 minutter væk med tog. Med Hoofddorp-placeringen 15 km fra Amsterdams centrum vil det være praktisk for både nuværende og fremtidige AMCS-teammedlemmer."

Om AMCS

AMCS har hovedkontor i Limerick, Irland med kontorer i Nordamerika, Europa og Australien og beskæftiger mere end 1.200 mennesker over hele kloden. AMCS er en global leder inden for integreret software- og køretøjsteknologi til miljø-, affalds-, genanvendelses- og ressourceindustrien og tilbyder også optimeringsløsninger til det bredere transport- og logistikmarked.  AMCS hjælper mere end 4.000 kunder globalt med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginer og forbedre kundeservicen. Virksomhedens virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Udnyttelse af teknologi til at frigøre omkostningsbesparelser i føde- og drikkevaredistributionen

Forbedring af flådens sikkerhed: Vi introducerer AMCS Fleet Maintenance's nye funktion til automatisk kontrol af tilspændingsmomenter

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på