Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Pressemeddelelse januar 2018 Updated maj 2021

Pressemeddelelse: AMCS køber Brady Recycling Solutions

Ring tilbage til mig

AMCS-investeringer styrker yderligere deres engagement i at muliggøre den cirkulære økonomi.

LIMERICK, Irland- AMCS, verdens førende leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds- og genanvendelsessektoren, har i dag annonceret købet af Brady Recycling-løsninger fra Brady PLC (BRY. L), en global leverandør af handels-, risikostyrings- og afviklingsløsninger til energi-, råvare- og genanvendelsessektorerne.

Overtagelsen udvider AMCS' portefølje med en række løsninger, der er designet specielt til kommerciel genanvendelse af metalskrot. Brady Recycling har en international kundebase på over 100 metal- og andre genbrugsvirksomheder i Nordamerika, Europa og Australasien.

I en kommentar til købet, SAGDE AMCS CEO, Jimmy Martin:

"Vi er glade for at kunne byde brady recycling-løsningernes kunder og medarbejdere velkommen til AMCS. Dette opkøb styrker vores position som den førende teknologileverandør til den globale genbrugsindustri. Det understreger også vores fortsatte engagement i at levere praktiske og gennemprøvede løsninger, der understøtter omstillingen af branchen til en cirkulær økonomi." "Vi er forpligtet til en problemfri overgang for Brady Recycling-løsningernes kunder og medarbejdere og ser frem til at give dem et endnu større niveau af support og engagement gennem vores globale placeringer."

Beslutningen om at erhverve Brady Recycling-løsninger er i overensstemmelse med AMCS' vækststrategi på det globale affalds- og genanvendelsesmarked, både organisk og gennem målrettet opkøb. I de seneste par år har virksomheden fortsat med at styrke sin position med opkøb af Nordamerika baseret PC Scale Inc., P &L Software og GMT i Europa, og Wastedge i Australien. I 2017 købte AMCS Senddr og dens innovative online Digital Engagement-platform. Virksomheden har også sikret betydelige nye forretningsgevinster på alle sine primære markeder, som omfattede en række nationale og internationale mærker.

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Vores platform til metalgenanvendelse vil øge din samlede driftseffektivitet, reducere omkostningerne og øge din profitmargin. Find ud af hvordan i dag.

Anmod om en tilpasset demo

Brochure om genbrug af metal

Lær, hvordan AMCS Platform for Metal Recycling vil strømline driftsprocesser i hele din virksomhed og øge både effektivitet og fortjenstmargener.

Download brochure

Brochure

AMCS BETALER FOR LEVERANDØRBETALINGER TIL METALGENBRUGERE

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

Whitepaper om software til metalgenbrug

Vi muliggør hurtig forretningsforandring og hjælper mere end 600 metalgenbrugere verden over med at tilpasse sig nye markedsforhold. Vores softwareløsning er designet til at beskytte dine marginer.

Download hvidbog

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på