Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

Panhandle Dumpsters vælger AMCS Platform for at give fleksibilitet til at udvikle sig og skalere deres forretning.

Ring tilbage til mig

AMCS-platformen automatiserer processer, maksimerer effektiviteten på tværs af virksomheden og forbedrer kundetilfredsheden.

Boston, MA, USA, 3. december 2020 - Panhandle Dumpsters, en bolig- og kommerciel affalds- og roll-off-virksomhed beliggende i Martinsburg, West Virginia, har underskrevet den skybaserede AMCS Platform, herunder AMCS Mobile Workforce, AMCS Customer Portal og AMCS Pay. Virksomhedens engagement i AMCS-teknologi vil gøre det muligt at forbedre hele deres forretningsproces fra ende til anden, optimere effektivitetsgevinster og kundekomfort for at positionere den til udvidet vækst.

Grundlagt for et par år siden i West Virginia's østlige panhandle, Panhandle Dumpsters giver boliger og kommercielle trash indsamling og permanent og roll-off dumpster tjenester. Virksomheden, der i øjeblikket kører 10 lastbiler, har oplevet sund vækst og tilføjet så mange som 300 nye kunder om måneden.

AMCS Enterprise Management til at strømline sine aktiviteter

En ung virksomhed, Panhandle Dumpsters er fast besluttet på at yde fremragende kundeservice og samtidig løbende tilføje til deres kundebase. AMCS Enterprise Management-løsningsfunktionerne vil strømline og maksimere automatiseringen af hele forretningsprocessen, hvilket giver virksomheden fleksibilitet til at udvikle sig og vokse på et marked i hastig forandring.

AMCS-platformen giver end-to-end synlighed af virksomheden, fra kontoret til fjernarbejdere til dem i marken. For dette firma betyder det, at de kun kan bruge én løsning til at styre alle operationer. Og fordi det er cloud-baseret, er de sikre i bevidstheden om, at AMCS-platformen automatisk skaleres, efterhånden som virksomheden vokser.

AMCS Mobile Workforce eliminerer papir, øger effektiviteten og kundetilfredsheden

En anstødssten for kundetilfredsheden, selskabets papirbaserede ordrer og rutelister vil være en saga blot, så selv nye chauffører kan se deres kortlagte ruter på deres in-cab-enheder og markere hvert stop, mens de går, hvilket giver automatisk sporing af driftsdata og bevis for service. AMCS Mobile muliggør også dynamisk opdatering af rutestop og ordrer. Resultaterne:

AMCS Kundewebportal

Når den er live, vil denne selvbetjeningsportal give Panhandle Dumpsters kunder adgang til og administrere deres konti online 24/7. Via portalen vil kunderne være i stand til at foretage ordreanmodninger og ændringer, administrere og sikkert betale fakturaer, tilmelde sig automatisk betaling, opdatere deres kontooplysninger og se deres service- og faktureringshistorik. Portalens bekvemmelighed forbedrer likviditeten og giver en klar konkurrencefordel, hvilket øger kundetilfredsheden og øger kundefastholdelse.

AMCS Betal for forbedret cash flow, mindre indtægtslækage

AMCS Pay vil gøre det muligt for Panhandle Dumpsters at betale deres leverandører og acceptere online betalinger fra sine kunder bekvemt og sikkert med 3D Secure-godkendelse og PCI-kompatibel service. Som følge heraf vil virksomheden udvide sine konkurrencefordele, forbedre likviditeten og den stærke indtægtslækage.

Single Vendor til at håndtere alle Technology Needs Company medejer og CEO Nathaniel McClain og medejer Drew Johnson gjorde deres hjemmearbejde, før de nærmer AMCS, grundigt at forske i løsninger fra andre leverandører. Jo mere de lærte, jo mere erkendte de behovet for at vælge en leverandør til at håndtere alle deres teknologiske behov.

Ifølge Drew Johnson, "Vi vidste fra vores forskning, at AMCS har ry for at bygge bedste praksis i deres løsninger. Som relativt nytilkomne i branchen føler vi, at det er vigtigt, at vi kan stole på AMCS-ekspertise for at hjælpe os med at få succes."

Ejerne ledte også efter en udbyder til det lange træk, og da AMCS er en SaaS-skybaseret løsning, sætter de pris på, at implementering ikke involverer lokalt udstyr eller opbygning af et dedikeret it-team. Derudover skalerer løsningen automatisk for at imødekomme vækst, en stor bekymring for denne organisation.

En anden AMCS fordel: at være dedikeret til at levere teknologi "specielt til affaldshåndtering industrien," siger Nathaniel McClain. " Vi ser frem til en fremtid med AMCS-teknologi, der hjælper os med at nå vores mål."

Tag din virksomhed til det næste niveau

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for din kommercielle og industrielle affalds- og genanvendelsesvirksomhed?

Anmod om din tilpassede demo

AMCS C&I-løsning er designet til at imødekomme skiftende behov

Læs mere om, hvordan denne branchespecifikke løsning kan hjælpe din virksomhed

Hent brochure

AMCS Mobile Workforce i aktion

Forbedre produktivitet, sikkerhed og kundeservice med AMCS Mobile Workforce. Se dette informative webinar om, hvordan AMCS Mobile Workforce-løsningen giver dig fuld indsigt i din drift.

Hvorfor risikere at investere i ERP?

Hvorfor bruger virksomheder seriøse penge og tager betydelige risici ved at købe et ERP-system? Deltag i dette AMCS-webinar, og du vil også høre om, hvordan førende affaldshåndteringsselskaber i Storbritannien arbejder med AMCS for at realisere disse fordele.

Dine kunderelationer er vigtigere end nogensinde

Den globale økonomiske krise i 2020 kræver strategiske svar. Hvis din første reaktion er at reducere omkostningerne, skære klogt. Ifølge PricewaterhouseCoopers er det sidste, du vil gøre, at skære noget, der kan skade dine kunderelationer - og disse relationer er især vigtige lige nu. Faktisk, jo stærkere dine kunderelationer er, jo mere modstandsdygtig vil din virksomhed være over for skiftende markedsforhold.

Oversigt over AMCS-platform

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, end-to-end cloud-løsningen, der giver fuld synlighed i dine operationer.

Se Webinar on demand

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på