Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS

COVID-19 rådgivning til kunder

COVID-19 - Opdatering af AMCS Business Continuity 12. marts 2020

Ring tilbage til mig

I disse hidtil usete tider er vores tanker med dig, din familie og hele din virksomhed, og vi forstår virkelig den store indvirkning, som COVID-19 muligvis har på dig direkte eller indirekte. Vi vil gerne forsikre Dig om, at vi fortsat er fuldt ud forpligtet til at støtte dig lige igennem denne krise og har evnen til at levere kritiske tjenester til dig, selvom metoden til levering af disse tjenester kan have ændret sig på grund af rejserestriktioner og krav om social afstand. Vi overvåger konstant WHO's og de lokale myndigheders retningslinjer for at sikre, at de foranstaltninger, vi har på plads, forbliver gyldige og sikre for vores teams, når vi støtter dig som følger:

1) Krisestyringsteam:
Covid-19-pandemien overvåges og forvaltes af AMCS Crisis Management-teamet, som forvalter kommunikation internt og eksternt, vurderer potentielle risici og indfører foranstaltninger til at afbøde og håndtere disse risici. Dette team rapporterer direkte til AMCS Senior Leadership Team, som har fuld synlighed og ansvarlighed for de foranstaltninger, der træffes for at sikre AMCS-medarbejderbasens trivsel og kontinuiteten i forretningsdriften.

2) Fjernarbejde:
AMCS er meget fortrolige med fjernarbejde med en stor del af vores medarbejdere, der arbejder eksternt regelmæssigt. Vi er flyttet til en position, hvor alle kontorer i alle regioner nu har sikker fjernarbejde på plads for at sikre forretningskontinuitet. Det betyder, at vi vil være i stand til at opretholde fuld forretningskontinuitet for alle kritiske funktioner, herunder:

3) Globale strukturer:
AMCS opererer under globale strukturer med Global Support, Professional Services og Development teams, der opererer fra flere steder over hele verden. Som et resultat af dette kombineret med fjernarbejdsevne er der indbygget redundans og modstandsdygtighed, der gør det muligt for AMCS at opretholde tjenester.

4) Rejser:
Vi har vurderet forretningsrejserisiko, både fra et infektionseksponeringsperspektiv og forretningskontinuitetsperspektiv. Som følge heraf overholder vi WHO's og de lokale myndigheders retningslinjer regionalt med hensyn til rejserådgivning. I den forbindelse vil vi bede om vores kundes støtte til at facilitere videokonferencer/virtuelle møder, hvor det er muligt.

5) Kritiske it-tjenesteudbydere:
AMCS har bekræftet, at vores kritiske it-tjenesteudbydere har tilstrækkelige planer for forretningskontinuitet for at sikre, at kontinuiteten i tjenesten til AMCS opretholdes under COVID-19-pandemien

6) Køretøjsteknologi, hardware og forsyningskæde:
Levering af hardwaretjenester kræver ofte, at AMCS-medarbejdere fysisk deltager på kundewebsteder for at løse problemer og installere pakker. Vi vil gerne forsikre dig om, at vi er forpligtet til at holde vores kunder flåde operationel og vil fortsætte med at støtte deres forretning i disse bestræbelser. Af hensyn til AMCS-medarbejdernes sundhed og sikkerhed og for at reducere risikoen for kontakt vil vi dog prioritere service til "Hard System down"-situationer og vil vurdere ikke-væsentlige situationer fra sag til sag, før vi forpligter os til at løse det samme eller udskyde, indtil COVID-19-pandemien bringes under kontrol.
Med hensyn til hardwareforsyningskæden har der ikke været nogen pauser i AMCS-forsyningskæden på grund af iscenesatte bufferlagre. AMCS arbejder tæt sammen med vores leverandører for at sikre kontinuitet i forsyningen og ser ingen risiko i leveringen af materialer på kort sigt.

7) Foranstaltninger til forebyggelse af bedste praksis:
AMCS har gennemført forebyggende foranstaltninger til bedste praksis som skitseret af WHO og de lokale sundhedsmyndigheder. Ved gennemførelsen og gennemførelsen af disse retningslinjer er det håbet, at risikoen for spredning af infektion vil blive stærkt reduceret.

Hvis du har spørgsmål, skal du kontakte AMCS Customer Support på [email protected]

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din effektivitet, øger dit overskud og får din virksomhed til at vokse.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

ESG Europe Summit

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

Download AES-casestudie

Læs mere om, hvordan AES sparede spektakulære omkostninger og forbedrede kundeservicen

Se casestudie

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på