Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

City of Berkeley, Californien, grønt lys AMCS Platform at forene og modernisere Zero Waste indsats

Vis casestudie

Berkeley valgte AMCS til deres Zero Waste Management Software System for at forbedre effektiviteten, digitalisere deres operationer, øge kundeservicen og forbedre miljømæssig bæredygtighed.

Boston, MA, USA, Marts 4 - Under byen Berkeley Public Works Department, har Zero Waste Kommissionen underskrevet den for AMCS Platform til at modernisere og forene hele Zero Waste operation.

Berkeley, der ligger 10 miles nordøst for San Francisco, er en tæt befolket by med mere end 118.000 indbyggere, er defineret i høj grad, både kulturelt og økonomisk, ved tilstedeværelsen af University of California campus beliggende på den østlige side af byen. Som sådan roser byen sig af at være progressiv, især da den vedrører miljøet.

Byens Zero Waste filosofi overholder den definition, der er vedtaget af Zero Waste International Alliance (ZWIA), "Nul affald betyder at designe og styre produkter og processer til systematisk at undgå og fjerne mængden og toksiciteten af affald og materialer, bevare og genvinde alle ressourcer, og ikke at brænde eller begrave dem. "

Berkeley oprettede Zero Waste Commission for at hjælpe med at aflede affald fra sin losseplads og maksimere fordelene ved genanvendelse. Ud over den kommunale Transfer Station og deponering, kommissionen driver en 32-lastbil flåde til at servicere samfundets affald og genanvendelse operationer.

Programmet har kæmpet med en arv fakturering og arbejdsordre system, suppleret med - men ikke integreret med - sin CRM-system. Endelig blev den eksisterende papirbaserede kludetæppeløsning efter omhyggelig langsigtet intern og tredjepartsevaluering af dens teknologibehov anset for forældet, utilstrækkelig og ude af stand til at levere selv grundlæggende funktionalitet til at køre et moderne Zero Waste-program.

Ineffektiviteten i forretningsarbejdsgangen, forsinkede svartider i lokalsamfundet og begrænset rapportering og analyse har hæmmet bestræbelserne på at håndtere indsamling af byaffald, genbrug og organiske stoffer effektivt. Derudover har de ældre værktøjer krævet stor støtte fra it-medarbejderne bare for at opretholde systemets status quo.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Den markedsledende softwareplatform i virksomhedsklassen, der hjælper med at forbedre din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Få mere at vide om, hvordan du arbejder smartere, mere problemfrit og mere digitalt.

Hent brochure

Rettidig Emner Webinar Series: AMCS Platform for Fiber Recycling

Vi starter vores femte udgave til Rettidig Emner Webinar Series - AMCS Platform for Fiber Recycling: Strømlin dine operationelle processer.

Brochure

AMCS-platform, Brochure

AMCS Platform er en unik softwareplatform i virksomhedsklassen, der kører i skyen og er designet baseret på de bedste praksisprocesser for tusindvis af affalds- og genanvendelsesvirksomheder over hele kloden.

Webinar efter behov; Oversigt over AMCS-platform

Med AMCS-platformen digitaliserer og automatiserer affalds- og genanvendelsesvirksomheder alle deres processer, hvilket sikrer dem et stærkt fodfæste til proaktivt at foregribe den fremtidige udvikling

Download casestudie

Læs mere om, hvordan byen Berkeley får fuld indsigt i sine aktiviteter og forbedrer effektiviteten med AMCS-platformen

Vis casestudie

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på