Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer Hurtige downloads Om AMCS Kontakt

AMCS udnævnt som finalist i National Recycling Awards

Ring tilbage til mig

AMCS er blevet kåret som finalist i den prestigefyldte National Recycling Awards med selskabets markedsledende FEL Weigh system shortlistet i Innovation of the Year (Equipment) kategori.

Prisen anerkender udstyrsproducenter, der opererer i Storbritannien eller Irland, og som har skabt innovative løsninger, der gør affalds- og genanvendelsesprocesser mere effektive.

Det unikke design af AMCS FEL Weigh-produktet giver kunderne en yderst omkostningseffektiv og præcis måde at realisere de kommercielle og driftsmæssige fordele ved ombordvejning.  Systemet, der er baseret på den nyeste extensometerteknologi, kan installeres for så lidt som 50% af omkostningerne ved et traditionelt belastningscellebaseret system.

Denne forbedrede ydeevne og overkommelige priser betyder, at fordelene ved vejning om bord nu kan realiseres af alle operatører, uanset størrelse, hvilket gør det muligt for dem både at forbedre rentabiliteten og bedre styre det materiale, de håndterer.

Vinderne vil blive annonceret den 6. juli 2016 ved en ceremoni med deltagelse af over 700 branchefolk på London Hilton på Park Lane.

Mere effektivitet, højere indtægter. Anmod om din demo nu!

AMCS Vehicle Technology forbedrer bin og container management. Vores rute- og placeringsdata i realtid forenkler sporingslastbiler dramatisk, identificerer kollektioner og overvåger indsamlingsfremskridtene.

Anmod om en demo

Få mere at vide om, hvordan du eliminerer indtægtslækage i dine indsamlingsoperationer

Hent brochure

Sådan øger du marginerne for at styrke konkurrencefordelen for metalgenvindingsvirksomheder

I dag står metalgenbrugere mere end nogensinde over for en række udfordringer. Frontløberne i metalgenanvendelsesindustrien er mere modstandsdygtige over for disse uforudsigelige omstændigheder.

Webinar: Prissætning og kontraktstyring for metalgenanvendelsesindustrien

Webinar Prissætning og kontraktstyring for Metal Recycling industrien

De 5 største Computer Vision-tendenser i 2022

Computer vision (undertiden kaldet machine vision) er en af de mest spændende anvendelser af kunstig intelligens.

Download casestudie

Læs mere om, hvordan SUEZ reducerer det vigtigste KPI: 'time per order' og øger produktiviteten med ruteoptimering.

Vis casestudie

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platform Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på