Løsninger Løsninger Industrier Industrier Ressourcer Ressourcer Succeshistorier Succeshistorier AMCS AMCS
Pressemeddelelse april 2016 Updated maj 2021

AMCS udnævnt som finalist i National Recycling Awards

Ring tilbage til mig

AMCS er blevet kåret som finalist i den prestigefyldte National Recycling Awards med selskabets markedsledende FEL Weigh system shortlistet i Innovation of the Year (Equipment) kategori.

Prisen anerkender udstyrsproducenter, der opererer i Storbritannien eller Irland, og som har skabt innovative løsninger, der gør affalds- og genanvendelsesprocesser mere effektive.

Det unikke design af AMCS FEL Weigh-produktet giver kunderne en yderst omkostningseffektiv og præcis måde at realisere de kommercielle og driftsmæssige fordele ved ombordvejning.  Systemet, der er baseret på den nyeste extensometerteknologi, kan installeres for så lidt som 50% af omkostningerne ved et traditionelt belastningscellebaseret system.

Denne forbedrede ydeevne og overkommelige priser betyder, at fordelene ved vejning om bord nu kan realiseres af alle operatører, uanset størrelse, hvilket gør det muligt for dem både at forbedre rentabiliteten og bedre styre det materiale, de håndterer.

Vinderne vil blive annonceret den 6. juli 2016 ved en ceremoni med deltagelse af over 700 branchefolk på London Hilton på Park Lane.

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

AMCS-køretøjsteknologi forbedrer affalds- og containeradministrationen dramatisk ved at bruge rute- og bin-data i realtid for at øge effektiviteten og øge indtægterne.

Anmod om en demo

Brochure om køretøjsteknologi

Spor lastbiler, overvåg opkrævninger, og eliminer indtægtslækage med vores smarte on-vehicle-løsninger.

Download brochure

Webinar: Globale genbrugstendenser - Navigering af udfordringer og udnyttelse af muligheder

Torsdag den 30. marts kl. 13 EST | 10 PST

Brochure

AMCS Vision AI: Automatiseret brochure om overfyldt containerstyringsløsning

Den automatiserede og smartere måde at registrere, forhindre og oplade for overfyldte containere.

Hvordan brændstofdistributører kan sænke deres egne brændstofomkostninger

Download Suez-casestudie

Læs mere om, hvordan SUEZ reducerer den vigtigste KPI: 'time per order' og øger produktiviteten med ruteoptimering.

Se casestudie

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge Karriere AMCS-platformen Løsninger Succeshistorier Blogs Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på