Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

AMCS udnævnt som finalist i National Recycling Awards

Ring tilbage til mig

AMCS er blevet kåret som finalist i den prestigefyldte National Recycling Awards med selskabets markedsledende FEL Weigh system shortlistet i Innovation of the Year (Equipment) kategori.

Prisen anerkender udstyrsproducenter, der opererer i Storbritannien eller Irland, og som har skabt innovative løsninger, der gør affalds- og genanvendelsesprocesser mere effektive.

Det unikke design af AMCS FEL Weigh-produktet giver kunderne en yderst omkostningseffektiv og præcis måde at realisere de kommercielle og driftsmæssige fordele ved ombordvejning.  Systemet, der er baseret på den nyeste extensometerteknologi, kan installeres for så lidt som 50% af omkostningerne ved et traditionelt belastningscellebaseret system.

Denne forbedrede ydeevne og overkommelige priser betyder, at fordelene ved vejning om bord nu kan realiseres af alle operatører, uanset størrelse, hvilket gør det muligt for dem både at forbedre rentabiliteten og bedre styre det materiale, de håndterer.

Vinderne vil blive annonceret den 6. juli 2016 ved en ceremoni med deltagelse af over 700 branchefolk på London Hilton på Park Lane.

Mere effektivitet, højere indtægter. Anmod om din demo nu!

AMCS Vehicle Technology forbedrer bin og container management. Vores rute- og placeringsdata i realtid forenkler sporingslastbiler dramatisk, identificerer kollektioner og overvåger indsamlingsfremskridtene.

Anmod om en demo

Få mere at vide om, hvordan du eliminerer indtægtslækage i dine indsamlingsoperationer

Hent brochure

Brochure

Brochure om køretøjsteknologi

Det har aldrig været nemmere at veje om bord, bin identifikation og affaldsindsamling.

Video om mobil- og køretøjsteknologiløsning

Digitaliseringen af affalds- og genanvendelsesindustrien er ustoppelig. Teknologien ændrer sig hurtigt. Leverer innovationer, der kan bygges i din virksomhed på en måde, der giver dig mulighed for at skalere nemt og rentabelt. Enkelhed, robusthed og ren innovation!

Hardware og teknologi til skraldebiler

Virksomheder bør udnytte IoT og big data til at optimere og øge effektiviteten af deres affaldshåndteringsprocesser og styrke kunderelationer

Download casestudie

Læs mere om, hvordan AES sparede spektakulære omkostninger og forbedret kundeservice

Vis casestudie

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på