Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse oktober 2022

AMCS afslører AMCS Platform Winter '22 Release, der leverer større automatisering og markedsfleksibilitet

Marts 2022

Kontakt os

Limerick, Irland, 25. oktober 2022AMCS, verdens førende teknologiudbyder til miljø-, affalds-, genanvendelses- og ressourcestyringsindustrien, annoncerede i dag AMCS Platform Winter 22-udgivelsen, den sidste af de tre funktionsudgivelser, der blev leveret i år.

En af de største innovationer i denne udgivelse er lanceringen af AMCS Extend, et udvidelsesudviklingsmiljø til AMCS Platform, der understøtter kundespecifik konfiguration af arbejdsgange, brugerdefinerede felter og dybere integration til en kundes økosystem. Dette vil drive kundernes konkurrenceevne og større procesautomatisering og beskytte den unikke værdi, vores kunder bringer til markedet. AMCS Extend vil fortsætte sin udvikling i hele 2023 for at give vores kunder de bedste udvidelsesmuligheder til AMCS-platformen.

"Vi er glade for at lancere AMCS Extend som en del af AMCS Platform '22-udgivelsen. Alle vores produktinvesteringer er designet til at digitalisere, automatisere, transformere og fremtidssikre forretningsprocesser," siger Elaine Treacy, Global Product Director hos AMCS. "I denne udgivelse lancerer vi også vores omfattende AMCS Fleet Maintenance-løsning på nye markeder, hvilket giver vores kunder mulighed for at administrere udstyr, medarbejdere, workshops og ressourcer i realtid. Derudover realiseres vores mål om at transformere kundeoplevelsen gennem forbedret automatisering med innovationer inden for fakturaautomatisering, betalingsgebyrgebyrer, genbrugslagerstyring og overfyldt containersporing.

AMCS Fleet Maintenance-løsningen er allerede en gennemprøvet førende løsning i Nordamerika og vil nu blive frigivet som en del af AMCS-platformen i Australien, New Zealand, Storbritannien og Irland. Den omfattende flådevedligeholdelsesløsning har en arbejdsgangsdrevet brugeroplevelse, der understøtter nem datafangst og leverer indsigtsfuld analyse. Dette giver kunderne mulighed for at administrere deres udstyr, medarbejdere, butikker og ressourcer i realtid.

Andre innovationer i denne udgivelse omfatter en forbedret faktura- og faktureringsstyringsproces , som er blevet transformeret til at levere større automatisering, ydeevne og fleksibilitet i hele faktureringslivscyklussen. Dette betyder, at fakturaer kan præsenteres til betaling med mindre tid og kræfter brugt til en hurtigere ordre til kontanter cyklus.

En ny pakke med betalingstjenestegebyrer i AMCS Pay vil give operatører mulighed for at opkræve og tilskynde slutkunder til at bruge specifikke digitale betalingstyper på individuelle betalingskanaler, og dette vil reducere operatørernes egne betalingsbehandlingsgebyrer.

Inden for bæredygtighed har vi udvidet vores AMCS Vision AI-løsning, der tilbyder automatisk at identificere overfyldte containere og dermed afbøde eventuelle miljøskader og forhindre indtægtslækage.

Det forbedrer også realiseringen af vores omfattende lagerstyringsløsning til genvindingsvirksomheder med tilføjelsen af et kraftfuldt nyt interaktivt lagerdashboard for at give realtids-, granulær og handlingsbar indsigt i alle lagerpositioner, og dette vil understøtte bedre beslutningstagning på dette område.

For at lære mere om AMCS Platform Winter 22 Release, besøg amcsgroup.com

Om AMCS Group

AMCS med kontorer i Europa, Nordamerika og Australien er en global teknologileder inden for miljø-, affalds-, genanvendelses- og ressourceindustrien. Vi hjælper over 4.000 kunder med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginer, fremme bæredygtighed og forbedre kundeservicen. Vores virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden. Læs mere om AMCS på www.amcsgroup.com

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Udnyttelse af teknologi til at frigøre omkostningsbesparelser i føde- og drikkevaredistributionen

Forbedring af flådens sikkerhed: Vi introducerer AMCS Fleet Maintenance's nye funktion til automatisk kontrol af tilspændingsmomenter

Skal vi ringe til dig?

Udfyld denne formular, og vi vil komme i kontakt med dig hurtigst muligt!

Ring tilbage til mig

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på