Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS Kontakt

AMCS løfter sløret for AMCS Platform Summer 22 Release, der introducerer nye AI-drevne løsninger og større automatisering

Maj 2022

Om AMCS

Limerick, Irland, 22. juni 2022AMCS, verdens førende teknologileverandør til miljø-, affalds-, genbrugs- og ressourcestyringsindustrien, annoncerede i dag AMCS Platform Summer 22-udgivelsen, den anden af tre funktionsudgivelser, der er planlagt i år.

"I vores nuværende inflationstider har vores kunder brug for agilitet og automatisering. Denne udgivelse leverer tiltrængt synlighed og kontrol ved at automatisere vigtige økonomifunktioner såsom fakturering og styring af prisændringer.  Vores investering i AI-teknologi giver handlingsrettet indsigt og hjælper vores kunder med at forbedre kvaliteten af deres ressourcestyring for at fremme både effektivitet og bæredygtighed" , siger Elaine Treacy, Global Product Director hos AMCS.

En vigtig innovation i denne udgivelse er AMCS Vision AI, en ny løsning, der udnytter de seneste fremskridt inden for AI-teknologi til automatisk at analysere materialestrømme for at opdage forurening og overfyldte containere ved kantstenen.

AMCS-platformens fakturerings- og prissætningsfunktioner er blevet forbedret for at strømline processer for at levere fleksibilitet, højere ydeevne og forbedret brugeroplevelse.

I Digital Engagement-pakken inkluderer AMCS Platform nu mobil indkøbskurvoplevelse, herunder multikanals betalingsmuligheder. Brugere kan nemt implementere rige multimediepræsentationer af deres servicetilbud og nye interaktive selvbetjeningsmuligheder på deres websted. Nye digitale betalingsmuligheder inkluderer Apple Pay, Google Pay og Bank Bill Presentment.

Til aktiviteter efter indsamling frigiver AMCS nye genbrugsfunktioner såsom mærkning af færdigvarebeholdning og LEED-rapportering for at digitalisere processer.  Der introduceres også en ny innovativ løsning til uovervåget vægtdrift med en mobil vægt (brovægt), der gør det muligt for autoriserede chauffører at få adgang til uovervågede vægte. Denne udgivelse integrerer også et bredere udvalg af hardwareenheder til at styre skalaadgang (såsom barrierer, trafiklys) og letter hurtigere betalinger med terminalintegration på salgsstedet.

AMCS Smart Dispatch-løsningen har nu understøttelse af overvågning af fremdrift på boligruter med høj tæthed og forbedrede ruteoptimeringsfunktioner, der understøtter automatiseret churn-styring og ordreslotting.

Du kan få mere at vide om AMCS Platform Summer 22 Release ved at besøge amcsgroup.com

Om AMCS Group

AMCS, med kontorer i Europa, Nordamerika og Australien, er en global teknologileder inden for miljø-, affalds-, genbrugs- og ressourceindustrien. Vi hjælper over 4.000 kunder med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginer, skabe bæredygtighed og forbedre kundeservicen. Vores virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden. Læs mere om AMCS på www.amcsgroup.com

AMCS-platform og UX-design: Transformering af kundeoplevelsen

Lyt til brugerne Brugeroplevelsen er en primær drivkraft i udviklingen af AMCS-platformen. Vi ønsker, at brugerne skal være begejstrede og glade for at bruge vores løsninger.

7 takeaways fra AMCS Inspire Webinar om AI

Lås op for fordelene ved kunstig intelligens til at transformere din organisation med automatisering og indsigt

Globalt marked for affald og genanvendelse

Et indvendigt kig på det globale affalds- og genbrugsmarked. I 2025 forventes værdien af den globale affaldshåndteringsindustri at ramme USD 530 mia. fra 330,6 mia. USD i 2017.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Den markedsledende softwareplatform i virksomhedsklassen, der hjælper med at forbedre din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

AMCS Platform Summer 2022 Release Highlights Brochure

Download for at lære mere om de vigtigste funktionshøjdepunkter i AMCS Platform Summer Release

Hent nu

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platform Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på