Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse juni 2022

AMCS løfter sløret for AMCS Platform Summer 22 Release, der introducerer nye AI-drevne løsninger og større automatisering

Maj 2022

Om AMCS

Limerick, Irland, 22. juni 2022AMCS, verdens førende teknologileverandør til miljø-, affalds-, genbrugs- og ressourcestyringsindustrien, annoncerede i dag AMCS Platform Summer 22-udgivelsen, den anden af tre funktionsudgivelser, der er planlagt i år.

"I vores nuværende inflationstider har vores kunder brug for agilitet og automatisering. Denne udgivelse leverer tiltrængt synlighed og kontrol ved at automatisere vigtige økonomifunktioner såsom fakturering og styring af prisændringer.  Vores investering i AI-teknologi giver handlingsrettet indsigt og hjælper vores kunder med at forbedre kvaliteten af deres ressourcestyring for at fremme både effektivitet og bæredygtighed" , siger Elaine Treacy, Global Product Director hos AMCS.

En vigtig innovation i denne udgivelse er AMCS Vision AI, en ny løsning, der udnytter de seneste fremskridt inden for AI-teknologi til automatisk at analysere materialestrømme for at opdage forurening og overfyldte containere ved kantstenen.

AMCS-platformens fakturerings- og prissætningsfunktioner er blevet forbedret for at strømline processer for at levere fleksibilitet, højere ydeevne og forbedret brugeroplevelse.

I Digital Engagement-pakken inkluderer AMCS Platform nu mobil indkøbskurvoplevelse, herunder multikanals betalingsmuligheder. Brugere kan nemt implementere rige multimediepræsentationer af deres servicetilbud og nye interaktive selvbetjeningsmuligheder på deres websted. Nye digitale betalingsmuligheder inkluderer Apple Pay, Google Pay og Bank Bill Presentment.

Til aktiviteter efter indsamling frigiver AMCS nye genbrugsfunktioner såsom mærkning af færdigvarebeholdning og LEED-rapportering for at digitalisere processer.  Der introduceres også en ny innovativ løsning til uovervåget vægtdrift med en mobil vægt (brovægt), der gør det muligt for autoriserede chauffører at få adgang til uovervågede vægte. Denne udgivelse integrerer også et bredere udvalg af hardwareenheder til at styre skalaadgang (såsom barrierer, trafiklys) og letter hurtigere betalinger med terminalintegration på salgsstedet.

AMCS Smart Dispatch-løsningen har nu understøttelse af overvågning af fremdrift på boligruter med høj tæthed og forbedrede ruteoptimeringsfunktioner, der understøtter automatiseret churn-styring og ordreslotting.

Klik her for at lære mere om AMCS Platform Summer 22 Release.

Om AMCS Group

AMCS, med kontorer i Europa, Nordamerika og Australien, er en global teknologileder inden for miljø-, affalds-, genbrugs- og ressourceindustrien. Vi hjælper over 4.000 kunder med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginer, skabe bæredygtighed og forbedre kundeservicen. Vores virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden. Få mere at vide om AMCS www.amcsgroup.com.

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Udnyttelse af teknologi til at frigøre omkostningsbesparelser i føde- og drikkevaredistributionen

Forbedring af flådens sikkerhed: Vi introducerer AMCS Fleet Maintenance's nye funktion til automatisk kontrol af tilspændingsmomenter

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

AMCS Platform Sommer 2022 Release Højdepunkter Brochure

Download for at lære mere om de vigtigste funktionshøjdepunkter i AMCS Platform Summer Release

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på