Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

Endnu en virksomhed der udbyder SaaS software til affalds- og genbrugsbranchen

Ring tilbage til mig

Endnu en virksomhed der udbyder SaaS software til affalds- og genbrugsbranchen

Opkøb er i tråd med virksomhedens vækststrategi og fremmer positionen som global teknologileder inden for affalds- og genanvendelsessektoren.

DesertMicro har opbygget en imponerende kundebase i løbet af de sidste 30 år. Overtagelsen af DesertMicro vil tilføje over 250 kunder i alt fra hele USA og Canada til AMCS’ eksisterende kundeliste med 1600 globale kunder. Derudover vil AMCS’ løsningsportefølje få endnu en konkurrencemæssig fordel med DesertMicros suite af cloud-baseret software, der er udviklet med særligt henblik på affalds- og genbrugsbranchen. DesertMicros suite inkluderer nemlig en højtudviklet og fuldt integreret betalingskanal.

Jimmy Martin, AMCS’ CEO, sagde følgende om overtagelsen:

“Affalds- og genbrugsbranchen befinder sig i en massiv overgang. Virksomheder repositionerer sig selv i den voksende, mere cirkulære økonomi. Desuden er disse organisationer i stadig højere grad motiverede til at digitalisere deres virksomhed og automatisere forretningsprocesser end tidligere. Det kræver softwarevirksomheder på en bestemt størrelse såsom AMCS for at kunne foretage de nødvendige investeringer til at støtte denne transformation. Ved at opkøbe DesertMicro, får vi mulighed for at styrke vores globale fodaftryk yderligere, udvide vores produktportefølje og fortsætte investeringen i vores avancerede AMCS Platform.”

Michael Winton, administrerende direktør for Nordamerika, havde følgende at fortælle om firmaets fremtid:

“Jeg vil gerne benytte lejligheden til at byde DesertMicro's kunder og medarbejdere velkommen til AMCS og forsikre dem om, at de vil opleve en glidende overgang og få stor støtte fra vores globale organisation.  Jeg er overbevist om, at de fra nu af vil drage fordel af et øget supportniveau og adgang til endnu bredere og mere effektive teknologiske produkter, der er designet til at forbedre vores operationelle effektivitet og støtte planerne for fremtidig vækst.”

Overtagelsen følger efter den nylige meddelelse om at AMCS har fuldført endnu en investeringsrunde fra Insight Venture Partners og Ireland Strategic Investment Fund (ISIF) i april 2018.

Desuden afsluttede AMCS overtagelsen af Brady Recycling Solutions fra Brady PLC i januar 2018 ,og i de senere år har AMCS gennemført i alt 8 andre vigtige overtagelser overalt i verden for fortsat at styrke sin position som en af verdens førende producenter af software- og teknologier til logistik, affalds- og genbrugsbrancherne. Virksomheden bliver ved med at vokse og sikre sig markante forretningsmæssige gevinster på alle sine primære markeder, hvilket omfatter en række velkendte nationale og internationale kunder.

Læs mere om DesertMicro

Læs mere om alle vores acquisitions

Hvad kan vores Enterprise Management-software gøre for din virksomhed!

Øg din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Karaktergivning og kvalitetsevaluering

Skab effektivitet i din indgående kvalitetsevalueringsproces, og reducer risikoen for forurenede eller afviste belastninger.

Hent brochure

Hvorfor risikere at investere i ERP?

Hvorfor bruger virksomheder seriøse penge og tager betydelige risici ved at købe et ERP-system? Deltag i dette AMCS-webinar, og du vil også høre om, hvordan førende affaldshåndteringsselskaber i Storbritannien arbejder med AMCS for at realisere disse fordele.

Brochure

Brochure om virksomhedsledelse

Affaldsspecifik kunde-, kontrakt- og prisstyring, kraftfuld faktureringsmotor til C&I, C&D, indsamling af kommunalt og farligt affald med overførselsstation, genbrug og materialehandelskapacitet.

Integreret ERP-system strømliner procesflow: fra 'ordre til kontanter'

AMCS Enterprise Management reducerer omkostningerne, øger rentabiliteten og driver virksomhedens omsætning

Oversigt over AMCS-platform

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, end-to-end cloud-løsningen, der giver fuld synlighed i dine operationer.

Se Webinar on demand

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på