Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse maj 2019 Updated maj 2021

AMCS lancerer ny problemfri betalingsløsning, AMCS Pay

AMCS Pay er nu forintegreret med AMCS Platform.

Ring tilbage til mig

AMCS' betalingsløsning forbedrer kundebetalingsoplevelsen og åbner nye automatiserede betalingsstrømme for affalds- og genanvendelsesoperatører.

Limerick, Irland, den 9. maj 2019: AMCS, digitale innovatorer i affalds- og genanvendelsesindustrien, har integreret en omfattende omnichannel-betalingsløsning i AMCS-platformen. AMCS Pay tilbyder affalds- og genanvendelsesoperatører funktionsrige betalingstjenester, der udvider deres evne til at konkurrere på et marked i hastig udvikling. AMCS Pay-løsningen giver også virksomheder konkurrencedygtige priser for både betalingsgateway og handelskontogebyrer.

AMCS Pay leverer det nyeste inden for betalingsteknologier, sikkerhed og overholdelse som standard. Og efterhånden som branchen udvikler sig på tværs af disse funktioner, sikrer AMCS, at deres kunder også gør det. Som en del af tjenesten og gennem deres partnerskab med Global Payments administrerer AMCS hele funktionssættet, forbedringer, sikkerhed og support, så kunderne ikke behøver det.

Hvert element i AMCS Pay er blevet nøje overvejet baseret på affalds- og genanvendelsesindustriens behov og AMCS's ekspertviden. For slutkunder giver løsningen brugerne mulighed for at operere i et sikkert betalingsbehandlingsmiljø.  Det giver software til administration af svig (funktioner som automatisk udløbsopdatering, verifikationer og sikkerhedskontroller), 3D-sikker behandling (forebyggelse af svig) og fuld PCI-kompatibel certificering som standard.

AMCS Pay-tjenesterne er designet til at fungere 'out of the box' og muliggør proaktiv betalingsregistrering gennem flere kanaler. Tjenesterne inkluderer kortbetalinger (e-handel og kort til stede), mobilbetalinger, transaktionstjenester og mange alternative betalingsmetoder.

Ud over at levere effektivitet til affalds- og genanvendelsesoperationer optimerer AMCS Pay betalingsarbejdsgange og processer på tværs af kundefakturering og betalingskontaktpunkter. Det understøtter selvbetjeningsbetalinger til kunder (IVR, Customer Portal, SMS, e-mail og faktura), Enterprise Management-gentagelser, avancerede og ad hoc-betalinger samt vejebro og drev POS-betalinger.

Malcolm Lynch, Global Head of Platform Connectivity, kommenterede ved lanceringen: "Med AMCS Pay er vi forpligtet til at levere det nyeste inden for betalingsteknologier og sikkerhed til vores kundebase.  Denne nye betalingsløsning er nu forudintegreret med AMCS Platform, så vores kunder nu får øjeblikkelig implementering med indbyggede betalingsmuligheder med flere kanaler. Dette understøtter betalings-touch-points for hele virksomheden, f.eks.

En vigtig merværdi for vores kunder er, at der ikke er behov for udviklingsomkostninger eller integrationer, det er klar til at gå og leveres til en høj specifikation. Vi er forpligtet til den løbende udvikling af AMCS Pay's funktioner, der er specifikke for og til gavn for affalds- og genanvendelsesindustrien. Dette er yderligere forpligtet gennem vores løbende udvikling køreplan og partnerskab med Global Payments, en førende verdensomspændende leverandør af betalingsteknologi og softwareløsninger".

Anmod om en demo for at se, hvordan AMCS kan ændre den måde, du engagerer dig online på.

Opdag, hvordan AMCS kan berige dit online engagement med kunder og partnere.

Anmod om en demo

AMCS Pay brochure

Find ud af, hvordan AMCS Pay optimerer betalingsprocesser for at hjælpe dig med at blive betalt hurtigere

Download brochure

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Brochure

AMCS BETALER FOR LEVERANDØRBETALINGER TIL METALGENBRUGERE

Begivenhed

Webinar on demand: Frigørelse af værdi med underleverandørautomatisering

Dette webinar undersøger, hvordan de seneste teknologiske fremskridt muliggør en ny bølge af innovation inden for automatisering af underleverandører.

Se webinar

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på