Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS

Limerick, Irland, 28. februar 2022

Om AMCS

AMCS lancerer AMCS Platform Spring 22 Release

AMCS, verdens førende teknologileverandør til affalds-, genanvendelses- og ressourceforvaltningsindustrien, annoncerede i dag lanceringen af AMCS Platform Spring 2022-udgivelsen.

Vi er glade for at kunne meddele, at denne udgivelse repræsenterer lanceringen af AMCS Platform for Metal Recycling til det nordamerikanske marked.

AMCS Platform for Metal Recycling er en ny generation af cloud-baseret løsning designet med førende skrotgenvindingsvirksomheder til at automatisere alle aspekter af deres aktiviteter fra skalaer, overholdelse, prisfastsættelse og kontraktstyring, transport, leverandørportal, vognmandsportal, lagervurdering og ledelse, produktion, mæglervirksomhed, salg til udgående logistik og finansiering.

Det repræsenterer den første enterprise grade end to end Cloud-løsning af sin type, der tilbyder en meget skalerbar, multi-location, multi-valuta og flersproget løsning udnytte de nyeste teknologier, herunder en moderne og intuitiv browser-baseret brugeroplevelse.

Løsningen vil blive formelt lanceret på ISRI-konventionen i Las Vegas den 21. marts.

Nye funktioner

Spring 22 Release introducerer også nye funktioner, der har til formål at drive højeffektive transportoperationer, herunder en ny cross route optimeringstjeneste , der er designet til fuldt ud at automatisere tildelingen af uplanlagte og on demand ordrer til ruter.  Denne nye service kan automatisk tildele daglige ikke-tildelte ordrer til sekvensering af den mest relevante rute i overensstemmelse med eksisterende regler og begrænsninger. Det kan også bruges til at understøtte planlægning af en lastbalance for en pulje af ordrer på tværs af flere lastbiler på grund af en bivirkning såsom serviceforsinkelser, lastbil utilgængelighed eller nedbrud, der producerer realistiske, præcise og afbalancerede ruter, der er optimeret for at spare køretid og emissioner.

Denne udgivelse fremmer også den digitale kundeoplevelse med tilføjelsen af to nye interaktive selvbetjeningsbetalingskanaler, hvor slutkunder kan modtage og betale regninger problemfrit.

Disse nye betalingstjenester vil forbedre slutkundens oplevelse og reducere de samlede administrationsomkostninger.

Andre vigtige højdepunkter i AMCS Platform Spring Release omfatter:

"2022 tegner til at blive et spændende år i udviklingen af AMCS-platformen som en vigtig teknologi, der gør det muligt for den cirkulære økonomi. Forretningsfleksibilitet og bæredygtighed er centrale temaer i vores strategi for investeringsstrategi for køreplaner. Lanceringen af AMCS Platform for metalgenvinding er kulminationen på en flerårig investering, hvor vi har samarbejdet med nogle af verdens største skrotgenvindingsorganisationer, der generøst gav deres værdifulde feedback på vores løsningstilgang. Vi ser frem til at løfte sløret for løsningen ved vores formelle produktlancering på ISRI-konferencen den 21. marts. Vi fortsætter også med at investere i automatisering og digitalisering for at fremme effektivitet og produktivitet. Med denne udgivelse introducerer vi flere bemærkelsesværdige nye funktioner, herunder en brugervenlig og kraftfuld transportoptimeringstjeneste, der sparer planlægningstid, omkostninger og reducerer emissioner, samtidig med at vi leverer overlegen kundeservice".
Elaine Treacy, Global Product Director hos AMCS

Om AMCS

AMCS, med kontorer i Europa, Nordamerika og Australien er en global teknologi leder for affald, genanvendelse og ressource industrier. Vi hjælper over 3.000 kunder med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginer, skabe bæredygtighed og forbedre kundeservice. Vores virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden. Læs mere om AMCS på www.amcsgroup.com

Eksport af skrot til Kina, Malaysia eller Indonesien? Du er nødt til at tænke på kvalitet

AMCS lancerer AMCS Platform Winter 21 Release

10 grunde til, at genvindingsvirksomheder af skrotmetal vælger AMCS-platformen til at tage deres virksomheder til det næste niveau

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på