Løsninger Løsninger Industrier Industrier Ressourcer Ressourcer Succeshistorier Succeshistorier AMCS AMCS
Pressemeddelelse oktober 2019 Updated maj 2021

AMCS køber det hollandske softwarefirma PieterBas Automatisering.

Ring tilbage til mig

Limerick (Irland), 2. oktober - Den irske AMCS, global leverandør af branchespecifik software og teknologi til affalds- og genanvendelsesindustrien, annoncerede i dag, at den har erhvervet PieterBas Automatisering i Holland. Medarbejderne og de nuværende aktionærer, Hans og Pieter-Bas Buskens, bliver en del af det internationale team på mere end 500 medarbejdere i AMCS.

"PieterBas er en succesfuld virksomhed med et meget motiveret team, der har fokuseret på affalds- og genanvendelsesmarkedet siden 1988. Kundebasen i PieterBas er forskelligartet og en fremragende tilføjelse til vores portefølje. Eksisterende kunder vil drage fordel af vores investeringskraft, professionelle globale organisation og ambition om at levere den bedste og mest innovative branchespecifikke softwareplatform til organisationer i affalds- og genanvendelsesindustrien", sagde Jimmy Martin, administrerende direktør for AMCS Group." PieterBas' mangeårige erfaring med organisationer i små og mellemstore virksomheder vil hjælpe os med bedre at tilpasse vores løsning til dette segment".

Hans   Buskens, kommerciel direktør PieterBas: "Vi ser en god forbindelse med AMCS både med hensyn til vision og teknologi. AMCS-platformen er udviklet på samme cloudarkitektur og -teknologi som den nyeste version af   PieterBas. Vores kunder kan fortsat regne med vores støtte til deres eksisterende investeringer og vil også have adgang til en bredere vifte af yderligere softwareløsninger, indbyggede computere, RFID og vejesystemer fra AMCS Group. Opkøbet giver vores medarbejdere mulighed for at udvikle sig yderligere i en hurtigt voksende, international organisation."

AMCS er en af de hurtigst voksende it-virksomheder i Irland. Virksomheden har foretaget 11 succesfulde opkøb i de senere år. Den seneste var den amerikanske Brady, Desert Micro og den tyske Recy Systems. I 2016 blev GMT Europe B.V. også etableret i Holland allerede indarbejdet. "Dette har gjort det muligt for os at udvide vores portefølje med blandt andet udelukkende udviklede løsninger til affald, genanvendelse og handel med råvarer, herunder skrot, ikke-jernholdige metaller, papir, træ, glas, plast, tekstil og elektronik," sagde Jimmy Martin.

AMCS leverer industrielle cloud-baserede softwareløsninger til affaldssektoren og genanvendelsesindustrien over hele verden med hovedaktiviteter i Vest- og Nordeuropa, Nordamerika og Australien / Asien. Sammen med   PieterBas har virksomheden over 500 medarbejdere og over 2.650 kunder i 22 lande.

Lær, hvad vores Enterprise Management-software kan gøre for din virksomhed!

Vores Enterprise Management-software optimerer din drift til vækst med øget effektivitet og forbedret overskud.

Anmod om en demo

Brochure om virksomhedsledelse

Øg din driftseffektivitet, og øg fleksibiliteten med vores Enterprise Management-software.

Download brochure

Webinar: Globale genbrugstendenser - Navigering af udfordringer og udnyttelse af muligheder

Torsdag den 30. marts kl. 13 EST | 10 PST

Brochure

AMCS Vision AI: Automatiseret brochure om overfyldt containerstyringsløsning

Den automatiserede og smartere måde at registrere, forhindre og oplade for overfyldte containere.

Vigtigste takeaways: Reaktion på tendenser inden for affalds- og genanvendelsesindustrien i Australien

Generelt er tendensen i hele Australien for stigende genopretningsrater. Hvis vi borer dybere ind i de enkelte australske stater og territorier, kan vi se de specifikke regler, planer og tendenser inden for branchen.

AMCS Klassificering & Kvalitetsbrochure

Få mere at vide om, hvordan vores løsning vil øge effektiviteten i din indgående kvalitetsevalueringsproces og reducere risikoen for forurenede eller afviste belastninger.

Download brochure

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge Karriere AMCS-platformen Løsninger Succeshistorier Blogs Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på