Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse oktober 2019 Updated maj 2021

AMCS køber det hollandske softwarefirma PieterBas Automatisering.

Ring tilbage til mig

Limerick (Irland), 2. oktober - Den irske AMCS, global leverandør af branchespecifik software og teknologi til affalds- og genanvendelsesindustrien, annoncerede i dag, at den har erhvervet PieterBas Automatisering i Holland. Medarbejderne og de nuværende aktionærer, Hans og Pieter-Bas Buskens, bliver en del af det internationale team på mere end 500 medarbejdere i AMCS.

"PieterBas er en succesfuld virksomhed med et meget motiveret team, der har fokuseret på affalds- og genanvendelsesmarkedet siden 1988. Kundebasen i PieterBas er forskelligartet og en fremragende tilføjelse til vores portefølje. Eksisterende kunder vil drage fordel af vores investeringskraft, professionelle globale organisation og ambition om at levere den bedste og mest innovative branchespecifikke softwareplatform til organisationer i affalds- og genanvendelsesindustrien", sagde Jimmy Martin, administrerende direktør for AMCS Group." PieterBas' mangeårige erfaring med organisationer i små og mellemstore virksomheder vil hjælpe os med bedre at tilpasse vores løsning til dette segment".

Hans   Buskens, kommerciel direktør PieterBas: "Vi ser en god forbindelse med AMCS både med hensyn til vision og teknologi. AMCS-platformen er udviklet på samme cloudarkitektur og -teknologi som den nyeste version af   PieterBas. Vores kunder kan fortsat regne med vores støtte til deres eksisterende investeringer og vil også have adgang til en bredere vifte af yderligere softwareløsninger, indbyggede computere, RFID og vejesystemer fra AMCS Group. Opkøbet giver vores medarbejdere mulighed for at udvikle sig yderligere i en hurtigt voksende, international organisation."

AMCS er en af de hurtigst voksende it-virksomheder i Irland. Virksomheden har foretaget 11 succesfulde opkøb i de senere år. Den seneste var den amerikanske Brady, Desert Micro og den tyske Recy Systems. I 2016 blev GMT Europe B.V. også etableret i Holland allerede indarbejdet. "Dette har gjort det muligt for os at udvide vores portefølje med blandt andet udelukkende udviklede løsninger til affald, genanvendelse og handel med råvarer, herunder skrot, ikke-jernholdige metaller, papir, træ, glas, plast, tekstil og elektronik," sagde Jimmy Martin.

AMCS leverer industrielle cloud-baserede softwareløsninger til affaldssektoren og genanvendelsesindustrien over hele verden med hovedaktiviteter i Vest- og Nordeuropa, Nordamerika og Australien / Asien. Sammen med   PieterBas har virksomheden over 500 medarbejdere og over 2.650 kunder i 22 lande.

Find ud af, hvad vores Enterprise Management-software kan gøre for din virksomhed!

Vores Enterprise Management-software vil optimere dine aktiviteter til vækst med øget effektivitet og forbedret overskud.

Anmod om en demo

Brochure om virksomhedsledelse

Øg din driftseffektivitet og styrk din smidighed med vores Enterprise Management-software.

Download Brochure

Begivenhed

ESG Europe Summit

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

AMCS Brochure om sortering og kvalitet

Find ud af, hvordan vores løsning vil øge effektiviteten i din indgående kvalitetsevalueringsproces og reducere risikoen for kontaminerede eller afviste laster.

Download brochure

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på