Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse maj 2021

AMCS køber Dataset Solutions

Udvidelse af sit innovative softwaretilbud til affaldshåndterings- og genanvendelsessektoren

Om AMCS

AMCS har annonceret købet af Dublin-baserede selskab Dataset Solutions.

Limerick, 31. maj 2021: AMCS, den førende globale leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds-, genanvendelses- og ressourceindustrien, meddelte i dag, at det har udvidet sin irske drift med den nylige erhvervelse af Dataset Solutions.

Grundlagt i 1986, Dublin-baserede Dataset Solutions etableret som en væsentlig aktør i affaldshåndtering og springe leje sektorer. Efter overtagelsen bliver Dataset Solution's team medlem af AMCS. Dataset Solution's kunder bliver en del af AMCS' 2.800 stærke globale kundefællesskab, der drager fordel af den bedste teknologi i affalds- og genanvendelsesindustrien.

Jimmy Martin, CEO og medstifter af AMCS Group, sagde: "Vi er glade for at udvide vores forretning med købet af Dataset Solutions, hvilket gør det muligt for os at vokse vores irske tilstedeværelse yderligere og udvide vores samlede globale forretning i 22 lande.  Vi er forpligtet til at give vores kunder adgang til den mest innovative teknologi i branchen, og vil problemfrit integrere vores nye kunder.  Vi ser frem til at byde nye teammedlemmer velkommen og integrere vores kombinerede teams under AMCS, samtidig med at vi fortsætter med at innovere og vokse som reaktion på den globale efterspørgsel."

AMCS har hovedkvarter i Ballysimon, Co Limerick, Irland, med kontorer i Nordamerika, Europa og Australien. AMCS' virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden, så deres kunder kan reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginer og forbedre kundeservicen. Virksomheden fortsætter med at vokse forretning globalt og beskæftiger i dag over 600 medarbejdere i 11 lande.

Skal vi ringe til dig?

Udfyld denne formular, og vi vil komme i kontakt med dig hurtigst muligt!

Ring tilbage til mig

Om AMCS

Begivenhed

ESG Europe Summit