Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse januar 2021 Updated maj 2021

AMCS Group rapporterer rekordår!

Ring tilbage til mig

AMCS Group rapporterer rekordår og udvider Executive Team for at drive yderligere vækst

AMCS Group nåede nye milepæle inden for omsætning, kundeerhvervelse og global ekspansion i 2016. Virksomheden har også yderligere styrket sit ledelsesteam for at understøtte fremtidig vækst og konsolidere sin markedsledende position inden for affalds-, genbrugs- og logistikindustrien.

LIMERICK, 14. februar 2017 – AMCS Group, verdens største leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds-, genanvendelses- og ressourcegenvindingsindustrien, har i dag annonceret rekordsalg af sin innovative pakke af branchespecifik software. Denne vækst har også ført til en udvidelse af AMCS's Executive Team med ankomsten af fire erfarne ledere til at støtte virksomheden, da den udvider for at imødekomme efterspørgslen på markedet.

Højdepunkter i virksomhedens resultater for 2016, der blev annonceret i dag, inkluderer:

I en kommentar til AMCS ' præstation i 2016 sagde administrerende direktør Jimmy Martin:

"AMCS er nu en virkelig global virksomhed med over 350 medarbejdere og salg i 22 lande. De seneste opkøb af GMT og ASP bringer betydelig yderligere erfaring og ressourcer på nøglemarkeder i Centraleuropa og Australien samt yderligere udvidelse af vores produktsortiment."

"I hele virksomheden er vi fortsat forpligtet til at optimere vores kundefastholdelse, og vi vil øge investeringen i vores engagement i kundesucces for at sikre, at vi leverer det højest mulige serviceniveau."

"Vi har fortsat med at styrke vores executive team, og jeg er overbevist om, at denne oplevelse kombineret med vores øgede skala og produktsortiment vil give en solid platform for fortsat vækst i 2017 og fremover. "

AMCS samarbejder med nogle af verdens største affalds- og genanvendelsesvirksomheder for at støtte omstillingen til en mere cirkulær økonomi. Virksomhedens produktportefølje gør det muligt for kunderne at optimere deres logistik, digitalisere og automatisere forretningsprocesser, muliggøre online kundeinteraktion og drive genanvendelsesprocenter og rentabilitet.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Brochure

AMCS BETALER FOR LEVERANDØRBETALINGER TIL METALGENBRUGERE

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på