Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS

AMCS for at fremvise deres seneste innovationer på RWM 2022 i Birmingham

14. og 15. september 2022

Download brochure

BIRMINGHAM - AMCS, verdens førende teknologileverandør til miljø-, affalds-, genbrugs- og ressourcestyringsindustrien, annoncerede i dag formelt lanceringen af AMCS Vision AI og andre innovationer på RWM Tradeshow i Birmingham, Storbritannien den 14.-15. september 2022 - Stand #R-H140.

"Vi er glade for tidligere at kunne annoncere vores seneste innovationer på denne vigtige branchebegivenhed. AMCS stræber efter at være på forkant med teknologien for at tilbyde løsninger bygget til branchen. Fremme af bæredygtighed og cirkulær økonomi er et fælles tema på tværs af alle vores innovationer i år på RWM '22 med vores nye AMCS-platformfunktioner, der giver vores kunder mulighed for at dekarbonisere deres aktiviteter og maksimere både den økonomiske og miljømæssige værdi af ressourcerne under deres vejledning"

Mark Abbas, CMO hos AMCS Mark Abbas, CMO hos AMCS

AMCS Vision AI er vores kunstige intelligensdrevne løsning med forskellige brugssager til W&R-industrien. Hos RWM lancerer vi vores første Vision AI-applikation til at identificere forurening i genbrugsstrømme, automatiseret detektion af forurening på indsamlingsstedet og til at knytte den til affaldsproducenten.

I en kommentar til dette sagde Ken Tierney, produktchef hos AMCS: "AMCS Vision AI repræsenterer en betydelig finansiel investering i avancerede kunstige intelligensteknologier, som potentielt er transformerende med hensyn til at give både hidtil uset automatisering og indsigt i driften af genanvendelsesvirksomheder. Fordelene er tydelige i form af stigninger er økonomiske besparelser, bæredygtighed og kundeservice".

AMCS fremviser også følgende AMCS Platform innovationer på RWM 2022:

Vi vil også have en af vores kolleger, Ken Tierney , til at holde et oplæg om et centralt emne, som er "Asset Maintenance". Dette kommer som en opfølgning på Dossier, et af vores seneste opkøb og alle de fordele, som dette selskab bringer til AMCS Group.

For dem, der ikke vil lave RWM personligt i år, er vi vært for løbende webinarer og opdaterer vores ressourceområde på vores hjemmeside ugentligt med frisk tankeledelsesindhold - besøg venligst her. Kontakt Nancy Byrne, Global Head of Communications hos [email protected] hvis du har spørgsmål, og følg AMCS Newsroom på LinkedIn.

Mød os på WasteExpo 2022

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Udnyt AMCS Vision AI til at få automatiseret indsigt for at maksimere kvaliteten og værdien af dine genanvendelige materialer

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på