Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS Kontakt

AMCS erhverver Utility Billing Software Company Utilibill at indtaste den globale vand-og energisektoren

19. januar 2022

Kontakt os

19. januar 2022

LIMERICK, Irland - AMCS, den førende globale leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til miljø-, genanvendelses- og ressourceindustrien, meddelte i dag, at den har erhvervet Utilibill, en førende australsk baseret cloud faktureringsplatform for et ukendt beløb. Dette opkøb supplerer AMCS' strategi om at være en værdsat teknologipartner for kunder på deres rejse mod netto-nul-KULSTOF, ressourcebæredygtighed og cirkulær økonomi.

Baseret i Melbourne, Utilibill er en australsk software selskab, der leverer en førende, cloud-baseret nytte fakturering platform. Utilibill blev grundlagt for 16 år siden af Igor Green og Morgan Duncan og begyndte at betjene telekunder, før han ekspanderede til energimarkedet for otte år siden. Utilibill har tæt på 100 medarbejdere, herunder supportcentre i Filippinerne og kontorer i USA, der betjener mere end 200 telekommunikations-, vand- og energiselskaber globalt.

"Frøet af AMCS var en innovativ genanvendelse fakturering løsning, der tilskyndede betydelige forbrugernes adfærdsmæssige ændringer for at sikre bedre miljømæssige resultater. I dag omfatter AMCS-kundebasen mange af verdens største ressource-, energi- og vandleverandører. Med vores AMCS Platform hjælper vi disse kunder med at forvalte en række ressourcer på en bæredygtig måde såsom genanvendelige stoffer (f.eks. metal, fiber, plast), energi (bioenergi, transportbrændstof, affald til energi osv.) og restaffald," sagde AMCS CEO Jimmy Martin.

"Utilibill har potentiale til at kopiere dette i det globale vand- og energiforbrug. Intelligente faktureringsinfrastrukturløsninger kan udnyttes til at tilskynde til og optimere bæredygtig brug og produktion af ressourcer som vand og energi til både husholdninger og virksomheder," fortsatte Mr. Martin.

I Australien tæller Utilibill Computershare, Zen Energy, Telechoice, Vonex, More Telecom og Electricityinabox som sine faktureringsplatformskunder.

"Vi er begejstrede for dagens meddelelse og ser frem til de utrolige muligheder, der præsenteres for os som en del af den bredere AMCS Group," sagde Igor Green, medstifter, og CEO hos Utilibill. "AMCS har allerede en stærk tilstedeværelse i Australien og New Zealand med en base af over hundrede miljøvirksomheder, herunder Veolia, Suez, Remondis og Waste Management New Zealand.  Utilibill-kunder vil drage fordel af den globale AMCS-organisation og stærk lokal tilstedeværelse i Australien og Nordamerika."

OM AMCS

AMCS har hovedkvarter i Limerick, Irland med kontorer i Nordamerika, Europa og Australien beskæftiger over 800 mennesker på tværs af 12 lande. AMCS er en global leder af integreret software- og køretøjsteknologi til miljø-, genanvendelses- og ressourceindustrien og tilbyder optimeringsløsninger til det bredere transport- og logistikmarked. AMCS hjælper over 3.000 kunder i 22 lande med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginerne og forbedre kundeservicen. Deres virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden.

Skal vi ringe til dig?

Udfyld denne formular, og vi vil komme i kontakt med dig hurtigst muligt!

Ring tilbage til mig

Brochure AMCS Telematics

AMCS Telematics består af en indbygget sporingsenhed, der sender omfattende data til vores AMCS-platform til overvågning og rapportering i realtid.

Hent brochure

Bæredygtighed og cirkulær økonomi. Thought Leadership Q &A med Dr. Adam Read, Suez UK.

Cirkulær økonomi

Bæredygtighed- Få din transport til at fungere bedre lige nu for dine kunder og planeten

"Hvis det gøres rigtigt, koster bæredygtighed ikke. Det betaler sig." Jack Levis, tidligere senior director of innovation hos UPS.

Skyen er ikke kun afgørende for din forretningskontinuitet, den er også mere bæredygtig

Cloud har hjulpet mange genbrugs- og affaldshåndteringsvirksomheder med at ride Covid-stormen ud ved at muliggøre fjernarbejde under pandemien. Disse virksomheder kunne fortsætte med at levere deres tjenester til kommunale og kommercielle kunder, fordi kundeservicerepræsentanter, planlæggere og andre kontormedlemmer var i stand til at arbejde hjemmefra.

Skal vi ringe til dig?

Udfyld denne formular, og vi vil komme i kontakt med dig hurtigst muligt!

Ring tilbage til mig

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platform Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på