Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse november 2021

AMCS erhverver usa-baserede dossiersystemer, Inc.

AMCS udvider sin portefølje med en førende cloud-baseret flådevedligeholdelsesstyringsløsning

Ring tilbage til mig

LIMERICK, 16. november 2021: AMCS, den førende globale leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds-, genanvendelses- og ressourceindustrien, meddelte i dag, at det har erhvervet Dossier Systems for et ukendt beløb.

Philadelphia, USA-baserede Dossier Systems er en anerkendt pioner og førende leverandør af intuitive flåde vedligeholdelse management softwareløsninger til overflade transport industrien. Dossiers cloudbaserede løsning automatiserer styring og administration af flådekøretøjer og andre aktiver. Det bruger realtidsdata til at låse op for det skjulte produktivitets- og omkostningsbesparelsespotentiale gennem effektive rapporter, der kan tilpasses. Vedligeholdelsessoftware til dossierflåder hjælper virksomheder med at reducere nedetids- og vedligeholdelsesomkostningerne, forlænge udstyrets levetid, reducere deleomkostninger og lagerbeholdning, øge produktiviteten og reducere brændstof- og dækomkostningerne.

Efter købet vil Dossier Systems' team på næsten 50 fagfolk, herunder deres erfarne ledelsesteam, slutte sig til AMCS. Over 750 nye kunder vil blive føjet til den eksisterende AMCS-kundebase.

Jimmy Martin, CEO, og medstifter af AMCS Group, sagde: "Vi er meget glade for at udvide vores forretning med købet af Dossier Systems, et brand, der har tjent et nationalt ry i Nordamerika som et af de mest betroede navne i branchen for flådestyring vedligeholdelse management software. Denne erhvervelse vil gøre det muligt for os at levere og understøtte Dossiers unikke SaaS-løsning til flådevedligeholdelse på globalt plan. Vi bringer løsningen til AMCS-platformen, hvor vi forestiller os integrationer med vores nuværende løsninger, herunder ERP, smart forsendelse, mobil arbejdsstyrke, køretøjsteknologi og ruteoptimering. Så kunderne kan drage fordel af et unikt sæt integrerede funktioner. Vi ser frem til at byde nye teammedlemmer velkommen og integrere vores kombinerede teams under AMCS, samtidig med at vi fortsætter med at innovere og vokse som reaktion på den globale efterspørgsel."

Jack Boetefuer, CEO og ejer af Dossier Systems kommenterede aftalen: "Jeg er begejstret for, at Dossier bliver en del af AMCS og tror, at vores kunder og medarbejdere kan se frem til en lys fremtid. Personligt er jeg beæret over at have haft mulighed for at føre vores vidunderlige hold til dette punkt. Dossier's ry for ekspertise inden for flådevedligeholdelsesstyring er blevet tjent gennem masser af hårdt arbejde og engagement, der går tilbage til vores begyndelse i 1979 - jeg forventer fuldt ud, at det fortsætter under Jimmys ledelse. Dossieret er i gode hænder."

AMCS har hovedkvarter i Castletroy, Co Limerick, Irland med kontorer i Nordamerika, Europa og Australien beskæftiger over 700 mennesker på tværs af 11 lande. AMCS er en global leder af integreret software- og køretøjsteknologi til affalds-, genanvendelses- og ressourceindustrien og tilbyder optimeringsløsninger til det bredere transport- og logistikmarked. AMCS hjælper over 3.000 kunder i 22 lande med at reducere deres driftsomkostninger, øge udnyttelsen af aktiver, optimere marginerne og forbedre kundeservicen. Deres virksomhedssoftware og SaaS-løsninger leverer digital innovation til den nye cirkulære økonomi rundt om i verden.

Læs på Business Wire: AMCS erhverver USA-baserede dossiersystemer, Inc. | Forretningstråd

Webinar on Demand

Webinar on demand: Mobile værftet forvaltning

Whitepaper

Vejen frem for ressource- og affaldslogistik

Kontakt AMCS

Find ud af, hvordan vores ekspertise kan drive din virksomhed fremad, accelerere væksten og forbedre bæredygtigheden.

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på