Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse september 2021

AMCS annoncerer samarbejdsforskningsprojekt med Confirm Centre for at skabe bæredygtighed

AMCS, den førende globale leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds-, genanvendelses- og ressourceindustrien, meddelte i dag, at det har indledt et forskningssamarbejde med Confirm – Science Foundation Ireland finansierede forskningscenter for intelligent produktion, som University of Limerick, Irland, var vært for.

Anmod om en demo

AMCS annoncerer samarbejdsforskningsprojekt for at fremme bæredygtighed ved at øge kvaliteten af genanvendelige materialer med Confirm Centre baseret på University of Limerick, Irland

Dette forskningssamarbejde vil fokusere på anvendelsen af avancerede teknologier på de virkelige udfordringer for affalds- og genanvendelsesvirksomheder over hele verden, der har brug for fuldt ud at automatisere registreringen og løsningen af undtagelser, der er registreret på indsamlingsrunder som forurening af indsamlet genanvendeligt materiale og andre serviceartikler (f.eks. blokeret serviceadgang, overbelastede containere osv.)

Projektets fokus er at undersøge anvendelsen af nøglefremdrænkningsteknologier, der ofte anvendes i intelligente produktionsmiljøer som kunstig intelligens, maskinlæring, kamera og computervision for fuldt ud at automatisere disse processer og minimere indgreb fra chauffører og administrationspersonale.

Forbedringen af genanvendelighedens kvalitet er et centralt grundlag for den cirkulære økonomi, og et af forskningsmålene er at automatisere i stor skala, identificere, spore og opklare forurenet materiale tæt på indsamlingsstedet.

Det oprindelige projekt er en toårig investering og vil involvere et team af Confirm PhD-forskere og akademikere, der samarbejder med deres AMCS-kolleger.

Jimmy Martin, administrerende direktør og medstifter af AMCS Group, sagde: "Vi er glade for at kunne annoncere vores samarbejde med Confirm, et lokalt forskningscenter i verdensklasse. Denne anvendelse af avancerede teknologier har potentiale til at automatisere identifikation og styring af indsamlingsundtagelser i stor skala.  Innovation er i centrum for alt, hvad vi gør, og vi mener, at dette samarbejde kan levere betydelig værdi for vores kunder inden for forbedring af ressourcestyring, bæredygtighed samt marginbeskyttelse. Dette projekt er en central del af vores Smart City-strategi, hvor vi har fokus på at levere fremtidssikrede løsninger til morgendagens forbundne affaldsinfrastruktur.  '

Prof. Conor McCarthy, direktør for CONFIRM Center bemærkede: "CONFIRM er glad for at samarbejde med AMCS om dette innovative projekt, der fremhæver den forskelligartede karakter af vores forskningsportefølje. Confirms hovedfokus er på udvikling af avancerede centrale støtteteknologier såsom visionssystemer, AI, maskinlæring og systemintegration for at forbedre produktionen både i Irland og globalt, og dette projekt er et glimrende eksempel på, hvordan vores forskere med meget forskellige færdigheder kan mødes med industrien for at løse komplekse problemer. Dette projekt er særligt spændende, da det vil have en betydelig positiv miljøpåvirkning ved at fremme genanvendelse og genbrug af produkter og dermed hjælpe med at skabe smartere forsyningskæder, der vil hjælpe os med at realisere en cirkulær økonomi."

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din effektivitet, øger dit overskud og får din virksomhed til at vokse.

Anmod om en demo

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på