Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact AMCSBrochures
Persbericht februari 2016 Updated mei 2021

Spelthorne verbetert routing met nieuwe AMCS-service

Bel me terug

AMCS, 's werelds toonaangevende leverancier van software voor het beheer van hulpbronnen en technologie op voertuigen voor de afval- en recyclingsector, is door de raad van de gemeente Spelthorne geselecteerd om een routeoptimalisatieproject uit te voeren voor alle inzamelingsdiensten van de gemeente.

Het project is een van de eerste die gebruik maakt van amcs' nieuwe Route Optimization Consultancy Service, waarvan is aangetoond dat het tot 30% reducties in CO 2-uitstoot, kilometerstand en rijtijd oplevert.  De mogelijkheid om de productiviteit van de vloot te verhogen kan ook helpen de omvang ervan met maximaal 15% te verminderen en toekomstige vlootplanning te ondersteunen.

Jackie Taylor, Head of Streetscene, Spelthorne Borough Council, zei over hun beslissing om de Route Optimization Consultancy Service van AMCS te gebruiken: "Na het bekijken van de markt hebben we ervoor gekozen om met AMCS samen te werken voor onze routeoptimalisatiebehoeften, omdat het qua oplossing en service het beste paste om aan onze vereisten te voldoen.  De service stelt ons in staat omde werklast van al onze rondes in evenwicht te brengen en de service   toekomstbestendig te maken voor nieuwbouwontwikkelingen en tegelijkertijd de operationele en commerciële voordelen van een verbeterde routing te realiseren."

Pat Murray, Key Account Manager van AMCS, zei: "Deze uitbestede service is zeer kosteneffectief en minimaliseert ook de impact op wat vaak al uitgerekte resources zijn.  Klanten verstrekken ons gewoon hun bestaande routegegevens, die vervolgens door onze Route Optimizer worden uitgevoerd en in een vooraf overeengekomen formaat worden geretourneerd, klaar om terug te worden geüpload naar hun operationele systeem.  Het is niet nodig om software te uploaden of een training te volgen en het hele project kan in slechts een paar dagen worden voltooid."

Spelthorne is een Engels district in het graafschap Surrey. Het bevat de steden en dorpen Ashford, Laleham, Shepperton, Staines-upon-Thames, Stanwell en Sunbury-on-Thames en heeft een bevolking van ongeveer 100.000 inwoners.