Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact AMCSBrochures
Persbericht juni 2020 Updated mei 2021

Persbericht: AMCS Platform 8.3 gelanceerd om de wendbaarheid van afval en recyclingactiviteiten te vergroten

Bel me terug

Nieuwe functies en verbeteringen gemarkeerd in de tweede release van 2020

Limerick, Ierland, 22 juni   – Voor de tweede keer in 2020 heeft AMCS hun Platform geüpdatet om de afval- en recyclingindustrie een enorme toegevoegde waarde te bieden. In februari richtte de lancering van het AMCS Platform 8.2 zich op bedrijven die aanzienlijke efficiëntieverbeteringen kregen. Deze 8.3-release is ontworpen om bedrijven wendbaarder te maken met meer automatisering, verbeterde integratiemogelijkheden en een verdere verbeterde gebruikerservaring.

Het AMCS Platform biedt nu een gloednieuw Reporting & Analytics-werkplaats, een proces geoptimaliseerde en opnieuw ontworpen Contract Management & Pricing Engine en een getransformeerde Materials-werkplaats met opnieuw ontworpen en geoptimaliseerd voorraadbeheer, productieverschuivingen en materiaalverkoopmogelijkheden.

De nieuwe REST API in het AMCS Platform biedt bedrijven veilige en betrouwbare integratiediensten van processen en gegevens tussen on-premise, cloudapplicaties en applicaties van derden met het AMCS Platform.

Bovendien brengt de 8.3-release meer nieuwe functies en verbeteringen in het portfolio van de geïntegreerde end-to-end-oplossingen.

"AMCS Platform garandeert afval-, recycling- en grondstoffenbedrijven een sterke basis om proactief te anticiperen op toekomstige ontwikkelingen", aldus Elaine Treacy, Global Product Director bij AMCS. "Met de geïntegreerde oplossingen draagt AMCS Platform bij aan de belangrijkste waardefactoren van onze klanten en de industrie, die draaien om het verhogen van de omzetgroei, marge-uitbreiding, operationele efficiëntie en duurzaamheid, terwijl tegelijkertijd de kosten worden verlaagd."

De AMCS Group is een van 's werelds toonaangevende IT-leveranciers voor de afval- en recyclingbeheerindustrie, waardoor klanten het volledige scala van hun operationele processen kunnen digitaliseren en automatiseren. Het branchespecifieke AMCS-platform biedt volledig geïntegreerde en SaaS-gebaseerde end-to-end oplossingen om de afval- en recyclinglevenscyclus van alle bedrijfsonderdelen te beheren, inclusief gemeenten, commercieel en industrieafval, bouw - en sloop- en recyclinggrondstoffen.

"Organisaties moeten zich kunnen aanpassen aan marktverschuivingen en deze release helpt precies dat te realiseren. Dit blijkt uit de nieuwe functies in 8.3 die zich onder andere richten op analytics en connectiviteit die een wendbaarder bedrijf ondersteunen", legt Treacy uit.

"Nieuw in het AMCS Platform 8.3 zijn bijvoorbeeld de selfservice rapportagemogelijkheden, de AMCS Datamart en AMCS Platform Connectivity die meer inzicht geven in bedrijven en connectiviteit en integraties leveren op basis van industriestandaarden. De nieuwe release laat zien dat het Platform is gebouwd voor verandering en innovatie om het concurrentievoordeel van afval- en recyclingbedrijven te vergroten", besluit ze.