Nederlands
Oplossingen Oplossingen Sectoren Sectoren Success Stories Resources Over AMCS Contact

B&M Waste Services kiest voor AMCS

B&M Waste Services heeft de implementatie van een Enterprise Management Platform en Mobile oplossing van AMCS afgerond

Bel me terug

B&M Waste Services kiest voor AMCS

Het in Wirral gevestigde B&M Waste Services heeft de implementatie van een Enterprise Management Platform en mobiele oplossing voltooid van AMCS, 's werelds toonaangevende applicatieleverancier voor de afval- en recyclingindustrie.

Het nieuwe systeem, dat deel uitmaakt van een grote investering in technologie-infrastructuur, is een demonstratie van de voortdurende toewijding van het bedrijf om uitstekende klantenservice te bieden en zal ook helpen om aanzienlijke operationele efficiëntie te realiseren.

CO2-neutraal B&M Waste is een van de eersten die hun legacy-systeem migreert naar de Enterprise Management-oplossing op het AMCS-platform en zal het gebruiken om een aantal taken te beheren, waaronder de verbeterde planning van inzamelrondes voor meer dan 30 bedrijfsafval- en recyclingvoertuigen.  Hierdoor heeft het al het kilometer- en brandstofverbruik verminderd.

Het systeem kan ook rekening houden met een reeks andere factoren, zoals verwijderingslocaties en klantlocaties met beperkte toegang of beperkte ophaaltijden, waardoor de kans op gemiste collecties wordt verkleind.

Chauffeurs van de ophaal- en bezorgvoertuigen van het bedrijf hebben ook mobiele apparaten gekregen, die realtime communicatie mogelijk maken en helpen bij een proactieve klantenservicebenadering en het snel oplossen van eventuele problemen of vragen die zich voordoen.

Grahame Henderson – Finance Director, zei over de implementatie van B&M Waste Services:

"Het nieuwe systeem heeft ons in staat gesteld om het uitstekende serviceniveau dat we onze klanten willen bieden, te blijven verbeteren en ons ook te helpen efficiënter te werken, zowel commercieel als ecologisch. We zijn al een aantal jaren klant bij AMCS en de ondersteuning die we hebben gekregen van de technische en projectmanagementteams van AMCS is in deze tijd van onschatbare waarde geweest. Het heeft ons het vertrouwen gegeven dat we nodig hebben om een investering van deze omvang te doen, waarvan we denken dat het een belangrijke rol zal spelen bij het ondersteunen van onze voortdurende groei."

Elaine Treacy - Head of Sales bij AMCS merkte ook op:

"Het AMCS-platform is geïnspireerd op wereldwijde markttrends en is ontworpen om alle bedrijfsprocessen te automatiseren, te standaardiseren en te optimaliseren, van afvalinzameling tot verwerking en materiaalhandel. We kijken ernaar uit om voort te bouwen op wat al een zeer sterke relatie is met B&M Waste Services en met hen samen te werken om de commerciële en milieuvoordelen van verhoogde digitalisering te realiseren."