Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact AMCSBrochures
Persbericht september 2021 Updated juli 2023

AMCS presenteert het nieuwe Transport Management System op de RWM Resource Revolution vakbeurs 2021 op 22-23 september.

Brochure downloaden

Een geïntegreerde oplossing

Dit integrale onderdeel van het AMCS Platform biedt een geïntegreerde oplossing voor transport en het benutten van de rijke functionaliteit van het cloud- en softwareplatform.

Limerick, Ierland, 1 september AMCS heeft gekozen voor de RWM Resource Revolution vakbeurs, het grootste Recycling, Resource & Waste Management Event in NEC Birmingham, om het nieuwe Transport Management System te presenteren aan Britse recycling- en afvalbeheerbedrijven. Het systeem is ontworpen om de planning, optimalisatie en uitvoering van transportactiviteiten volledig te automatiseren en is volledig geïntegreerd met het AMCS Enterprise Management-systeem.

Die integratie betekent dat transportplanners profiteren van volledige toegang tot alle bedrijfsgegevens en de ondersteunende geïntegreerde workflows, waardoor ze maximale zichtbaarheid en controle hebben. AMCS Transport Management System stelt wagenparkbeheerders in staat om alle aspecten van hun transportactiviteiten te plannen, uit te voeren, te monitoren, te optimaliseren en te analyseren.

Een nieuwe manier om de kansen in Transport Logistics te grijpen

TransportPlanning wordt steeds uitdagender om zowel efficiënt als effectief te doen. Planners moeten meerdere prioriteiten beheren: het maximaliseren van de productiviteit van het wagenpark en de bestuurder, het leveren van tijdige klantenservice, het waarborgen van de hoogste veiligheidsniveaus, het voldoen aan de voorschriften van de bestuurder, om er maar een paar te noemen. Dit alles terwijl de kosten voor dit cruciale aspect van het runnen van een afval- en recyclingbedrijf worden geminimaliseerd, waar de impact vaak bedrijfsbreed is.

Ondertussen evolueert het landschap zelf voortdurend, met nieuwe gezondheids- en veiligheidsoverwegingen, veranderende eisen van klanten, duurzaamheidskwesties en inspanningen om transport koolstofvrij te maken, om nog maar te zwijgen van de uitdagingen en kansen die exponentiële technologieën zoals IoT, Big Data en 5G bieden.

Het snel veranderende landschap vraagt om een nieuwe generatie oplossing die transportactiviteiten kan integreren, automatiseren en optimaliseren. AMCS Transport Management System is precies dat systeem.

AMCS Transport Management System: gebouwd voor de afval- en recyclingindustrie

AMCS Transport Management System is speciaal ontworpen om te voldoen aan de zware transportbehoeften van de afval- en recyclingindustrie en biedt sterk geautomatiseerde en geïntegreerde functionaliteit voor het beheren van planning, roostering, verzending, live tracking, routeoptimalisatie en mobiele toepassingen voor chauffeurs.

Het bevat een moderne, intuïtieve interface voor eenvoudigere planning en maakt gebruik van de beste technologie in zijn klasse voor ingesloten kaarten en afstandsberekening om optimale routes te bieden

en verhoogde nauwkeurigheid van de servicetijd voor elke stop. Elke functie is ontworpen om de productiviteit, het gebruik van resources, de veiligheid van de bestuurder en de operationele controle en zichtbaarheid te verbeteren.

Bezoekers van de RWM Resource Revolution-beurs in Birmingham NEC kunnen AMCS ontmoeten op Stand 5-T166 om meer te weten te komen over AMCS Platform, een cloud- en softwareplatform op bedrijfsniveau dat Enterprise Management, Voertuigtechnologie, Mobile Workforce en Intelligent Optimization-oplossingen omvat.