Løsninger Løsninger Industrier Industrier Ressourcer Ressourcer Succeshistorier Succeshistorier AMCS AMCS
Pressemeddelelse maj 2020 Updated maj 2021

Twente Milieu vælger AMCS SaaS-løsning til opsamling af underjordiske containere

Twente Milieu skifter til AMCS Fleet Planner SaaS-løsningen til tømning af underjordiske containere. Affaldsindsamleren, der også forvalter affaldsstrømmene for otte tilknyttede kommuner, er den første i Holland, der har brugt AMCS Fleet Planner til dynamisk indsamling af underjordiske containere siden 2013. Den smarte software planlægger dynamisk indsamlingsordrer og optimerer ruter baseret på rapporter om komplette underjordiske containere.

Opgraderingen til den nyeste SaaS-løsning giver mulighed for løbende at deltage i den nye AMCS-udvikling. "Dette giver os mulighed for at reagere hurtigere på skiftende omstændigheder, såsom de skiftende krav, som kommunerne stiller til vores tjenester," siger Gerbert Stegehuis, Information Manager/Chief Facilities Manager hos Twente Milieu.

Øge driftseffektiviteten

"Cloud-løsningen tilbyder også betydelige forbedringer i både prognosen og ydeevnen af det smarte optimeringssystem," siger Stegehuis. Som en anden fordel ved opgraderingen til skyen nævner han at kunne køre indsamlingsruterne endnu mere effektivt. "Dette reducerer behovet for indsamling af køretøjer og chauffører, som vi kan indsætte andre steder. På den måde bidrager AMCS' smarte optimeringssoftware samtidig til at øge driftseffektiviteten og reducere driftsrisici. Da antallet af kørte kilometer og CO2-emissionerne er faldende, har opgraderingen desuden også en positiv effekt på Twente Milieus bæredygtighedsmål.«

Brugervenlig cloudløsning

reducerer it-omkostninger

Han mener også, at cloudsystemets brugervenlighed er et stort fremskridt. "Vores kolleger kan lettere bruge det, hvilket øger medarbejdertilfredsheden og reducerer personaleomsætningen. En anden fordel er, at systemet nu kører i et online miljø. Dette gør det muligt at arbejde uden en arbejdsplads inden for Twente Milieu. Løsningen er tilgængelig hvor som helst og når som helst, hvilket sikrer kontinuitet i driften. Planlæggere kan f.eks. nu nemt videregive deres arbejde i tilfælde af sygdom eller fravær.« Cloud-løsningen kræver også en mindre indsats fra IKT-afdelingen. "Vi har ikke længere brug for vores egne servere og netværk, hvilket sparer os for driftsmæssige it-omkostninger. Og nu, når der er et problem, behøver vi heller ikke at løse det selv.

Rogier de Klein, AMCS Sales Manager: "Vi er meget stolte over, at Twente Milieu har valgt AMCS Fleet Planners SaaS-løsning til sine næste skridt i den videre professionalisering og optimering af sine tjenester. Det er et tillidsvotum til AMCS baseret på de succeser, vi har opnået sammen i de senere år. Med skiftet til AMCS Cloud er Twente Milieu klar til de næste trin i optimering og professionalisering af deres samling af underjordiske containere. Vi vil gerne takke Twente Milieu for deres tillid til os og ser frem til en vellykket fortsættelse af vores samarbejde.

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

AMCS Intelligent Route Optimization kombinerer dynamisk ruteplanlægning og optimering i realtid for at øge effektiviteten og forbedre overskuddet.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: Styrken ved ruteoptimering

Få indsigt i, hvordan du gør dine komplekse ruteplaner til en strømlinet proces efter behov uden de tidskrævende manuelle opgaver.

Se webinar

Video om vedligeholdelse af AMCS-flåden

Flådedrift har aldrig været dyrere eller mere kompliceret. AMCS Fleet Maintenance-løsningen forenkler flådeoperationer for at planlægge, udføre og spore vedligeholdelse, så du kan drive en sikker, kompatibel og omkostningseffektiv flåde.

AMCS Platform til genbrug af video

Det kan være svært at udvide dine genbrugsoperationer, når processerne er manuelle og frakoblede. Nu kan du automatisere, oprette forbindelse og digitalisere alle dine processer med AMCS Platform for Recycling. Se vores video for at få mere at vide.

De 5 største Computer Vision-tendenser i 2022

Computer vision (undertiden kaldet machine vision) er en af de mest spændende anvendelser af kunstig intelligens.

Webinar on Demand: Bæredygtig affaldsindsamling i byer, der kan leves, ved hjælp af prognosealgoritmer

Se webinar

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge Karriere AMCS-platformen Løsninger Succeshistorier Blogs Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på