Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse september 2020 Updated maj 2021

Retura IRIS styrker sin position i den norske affaldshåndteringsindustri ved hjælp af moderne teknologier.

Ring tilbage til mig

Limerick, Irland, 21. september;  Affaldsselskabet Retura IRIS, der er en del af en af de førende franchiser inden for affaldshåndtering i Norge, har gennemført implementeringen af AMCS Platform. Hensigten med denne implementering er at give deres kunder en ekstraordinær serviceoplevelse ved at automatisere den fulde proces fra ordre til betaling og samtidig tilbyde online-tjenester til deres kunder.

AMCS Platform blev valgt som deres primære ERP-system, der dækker hele forretningsprocessen lige fra kundestyring, forsendelse og logistik, ordrehåndtering i lastbilerne, fakturering og grænsefladen med systemerne til virksomhedsfinansiering og rapportering.

Anders Tverbak, Chief Executive Officer hos Retura Iris, er tilfreds med det nye system. “Vi ledte efter en løsning, der dækkede alle vores vigtige processer, både internt og eksternt. Derudover har vi et strategisk fokus på at udvikle vores forretningsproces, så den opfylder FN's mål for bæredygtig udvikling. AMCS Platform tilbyder fantastiske muligheder for at køre optimerede ruter og processer for at reducere vores CO2-fodaftryk.”

Overholdelse af norske standarder og ISO 20022-standarder

“AMCS-løsningen blev valgt efter en detaljeret gennemgang af ERP-systemerne for affaldshåndtering i Norge. På det tidspunkt var løsningen ikke helt klar til det norske marked, og vi har arbejdet tæt sammen med AMCS-teamet og deltaget i udviklingen og tilpasningen

“Vi havde brug for en platform og en løsning, der hjælper os med at nå vores strategiske mål, som går ud på at tilbyde en effektiv affaldshåndtering til vores kunder og være sikre på, at vi kan udvikle systemet, når der opstår nye krav inden for vores industri og med den samlede digitale udvikling af sådanne systemer. Det var helt sikkert en risiko at vælge et system, der ikke var 100% parat til vores hjemmemarked. Vi overvejede dog værdien af at kunne deltage i lokaliseringen og tilpasningen af softwaren. På denne måde har vores projektgruppe ejerskab over samt en dyb forståelse af AMCS Platform.”

AMCS-løsningerne er nu i overensstemmelse med både norske og internationale standarder såsom digital faktura direkte fra AMCS Platform med anvendelse af EHF 3.0-standarder og digital og automatisk import af betalinger direkte fra banken med anvendelse af ISO 20022-standarder.

Overblik over alle forretningsprocesser i realtid

AMCS er det primære system for Retura IRIS, og det håndterer hele forretningsprocessen. Anders forklarer:

“Vi planlægger logistikken til affaldsindsamlingen, håndterer vores kundeforhold og fakturaer og forbinder vores administration til vores chauffører for at skabe en effektiv intern arbejdsproces. I modsætning til vores tidligere ERP-system giver AMCS os et intuitivt overblik over alle vores forretningsprocesser i realtid.”

Tverbak konkluderede: “Og ikke nok med det. Vores kunder får snart adgang til en moderne kundeportal, hvor de kan se alle deres aktiviteter, oprette nye ordrer, gennemgå fakturastatusser og få vist deres statistikker i realtid. Alt dette vil forbedre vores kundeoplevelse yderligere.”

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på