Løsninger Løsninger Industrier Industrier Ressourcer Ressourcer Succeshistorier Succeshistorier AMCS AMCS
Pressemeddelelse oktober 2020 Updated maj 2021

Reisswolf første hollandske kunde til at gå live med AMCS Platform

Ring tilbage til mig

Reisswolf, en del af Van Munster Recyclers, er den første hollandske kunde til at gå live med AMCS Platform. Denne ultramoderne, skalerbare platform optimerer alle driftsprocesser for affaldsindsamlere og -processorer. Med migreringen til Platform har Reisswolf også globalt et scoop. Virksomheden er den første på verdensplan, der går live samtidig med tre løsninger fra Platform: AMCS Enterprise Management (ERP), AMCS Intelligent Optimisation og AMCS Mobile Workforce.

Reisswolf har automatiseret alle driftsprocesser med AMCS Platform til papirindsamling, genbrug og arkivdestruktion, optimering af indsamlingsruter og udførelse af indsamlingsruter med den mobile løsning. Softwaren er på hollandsk og skræddersyet til de specifikke hollandske branchekrav. AMCS understøtter også certificering af de indsamlede og ødelagte arkiver. Reisswolf overholder således hollandske love og bestemmelser.

AMCS Enterprise Management (ERP)

ERP-løsningen på AMCS Platform automatiserer Reisswolfs komplette ordrestyring, herunder kontraktstyring med hyppigheden til at løfte skraldespande og ordreaccept. Der er stor diversitet og stor variation i både kundekontrakter og ordrer på tømning af containere. "Som et resultat er samlingen meget dynamisk, især i kombination med ad hoc-ordrerne," siger Harold van Munster CEO for Reisswolf.

AMCS Flådeplanlægger

Ifølge ham kræver denne dynamiske samling endnu mere dynamisk planlægning. "AMCS Fleet Planner giver mulighed for at planlægge alle afhentningsordrer og optimere indsamlingsruterne. Efter ordreindgang i AMCS ERP sendes jobbene automatisk til Fleet Planner til planlægning og automatisk ruteoptimering. På et givet tidspunkt har planlægningen realtidsindsigt i indsamlingsoperationen og kan foretage justeringer, hvor det er nødvendigt, for eksempel ved at tildele en ad hoc-ordre med det samme til et køretøj. Desuden gør Fleet Planner det muligt for Reisswolf at overvåge en vigtig kritisk præstationsindikator: antallet af tons pr. kilometer. Konkret er ruteoptimering på grund af dette en merværdi for virksomheden", siger Van Munster.

AMCS Mobile Arbejdsstyrke

De ruter, der er optimeret i Fleet Planner, sendes automatisk til førerens tablet. Under udførelsen af affaldsindsamlingsruten udveksler AMCS Mobile data med AMCS ERP. Van Munster: "Dette giver os mulighed for at overvåge endnu mere nøjagtige data, såsom antallet af kasser løftet, kilometertal og de indsamlede tons. Med AMCS har vi endda endda muligheder for at reagere på dynamikken i vores kunders efterspørgsel. Da hele processen er digitaliseret, er der næppe behov for papirdokumenter. Som følge heraf er førerens arbejde næsten helt papirløst. "

Gå live med Platform opnåelse af samarbejde mellem Reisswolf og AMCS

"Reisswolf går live med Platform er vigtigt for det hollandske marked, siger Wout Krist, senior projektleder i AMCS Group. " Dermed viser end-to-end-løsningen sig i Nederlandene for både affaldsindsamlere og genvindingsvirksomheder. Vi er derfor meget stolte af det resultat, som Reisswolf- og AMCS-teamet har opnået. Reisswolfs engagement og engagement var afgørende i denne forbindelse. Især på grund af denne sammenføjning af kræfterne ser vi alle tilbage på projektet med glæde."

AMCS-platform

AMCS-platformen er designet ud fra erfaringerne fra tusindvis af affalds- og genanvendelsesvirksomheder over hele verden og er inspireret af globale markedstendenser. Platformen stimulerer automatisering og optimerer alle driftsprocesser. Den ultramoderne, skalerbare platform kombinerer branchespecifik software med de allerbedste optimeringsmuligheder og innovationer, herunder e-handel og køretøjsteknologi.

AMCS Platform består af seks løsninger, herunder Enterprise Management, Intelligent Optimering med Route Planner og Fleet Planner, Mobile Workforce, Vehicle Technology, Digital Engagement og Analytics. De seks løsninger passer sammen som et puslespil for at danne den unikke end-to-end integrerede SaaS-løsning til affalds- og genanvendelsesindustrien.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og vokse din virksomhed

Anmod om en demo

Webinar on Demand: Oversigt over AMCS Platform

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, end-to-end cloud-løsningen, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se Webinar On Demand nu

Video om vedligeholdelse af AMCS-flåden

Flådedrift har aldrig været dyrere eller mere kompliceret. AMCS Fleet Maintenance-løsningen forenkler flådeoperationer for at planlægge, udføre og spore vedligeholdelse, så du kan drive en sikker, kompatibel og omkostningseffektiv flåde.

Viridor driver digitaliseringen fremad med AMCS

AMCS Platform til genbrug af video

Det kan være svært at udvide dine genbrugsoperationer, når processerne er manuelle og frakoblede. Nu kan du automatisere, oprette forbindelse og digitalisere alle dine processer med AMCS Platform for Recycling. Se vores video for at få mere at vide.

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure for at finde ud af, hvordan du arbejder smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Hvilket resulterer i en stigning i overskuddet, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge Karriere AMCS-platformen Løsninger Succeshistorier Blogs Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på