Løsninger Løsninger Industrier Industrier Ressourcer Ressourcer Succeshistorier AMCS AMCS

Ragn-Sells og AMCS Group indgår partnerskab om intelligent flåde- og logistikoptimering

Når vækst og bæredygtighed går hånd i hånd

Ring tilbage til mig

Når vækst og bæredygtighed går hånd i hånd

Ragn-Sells har valgt AMCS Group som sin partner indenfor logistik- og transportplanlægning for at optimere virksomhedens indsamlinger af kommercielt-, bygge- og farligt affald. AMCS og Ragn-Sells samarbejder for øjeblikket om at implementere AMCS’ flådestyringsløsning hos Ragn-Sells.

“Efter en grundig undersøgelse af flere leverandører af transportoptimeringssoftware viste AMCS’ løsning sig at være den bedst egnede i forhold til Ragn-Sells’ operationelle behov”, udtaler Vidar Svenning Olsen, driftsdirektør hos Ragn-Sells.

Ragn-Sells har opbygget et omfattende driftssystem og netværk på logistikområdet, der giver rig mulighed for optimering. Denne optimering kommer virksomheden til gode i form af reducerede omkostninger, men samtidig – og måske endnu vigtigere – kommer denne optimering også miljøet til gode gennem et betydeligt lavere CO2-aftryk, som virksomheden afsætter.

“Affaldshåndtering og transport af affald stiller større krav til planlægning, når man sammenligner med almindelig distribution, og med et effektivt og brugervenligt interface er vi glade for at indgå et partnerskab med AMCS for at bevare fremtiden”, fortsætter Vidar Svenning Olsen, Ragn-Sells.

Den valgte AMCS-løsning består af et ruteplanlægningsmodul til forudgående optimering af stamruter, et driftsplanlægningsmodul til dynamisk ruteoptimering og rutevedligeholdelse, ad hoc-ordrer og optimering i realtid med live monitorering, inklusiv ETA-beregninger i realtid. Løsningen indeholder også adskillige mindre tillægskomponenter, der er med til at levere yderligere kapacitetsmuligheder - en mobil løsning til chauffører, en webportal for transportørerne og en live GPS-trackingportal.

AMCS er på globalt plan stærkt engageret i at hjælpe affaldshåndterings- og genvindingsvirksomheder med at reducere deres CO2-aftryk ved at optimere deres logistik- og transportaktiviteter. Ved at bruge softwareløsninger, såsom intelligent ruteoptimering, kan affalds- og genvindingsbranchen kombinere nutidens dagsorden for cirkulær økonomi med sine fremtidige CSR- og forretningsmål. Som Lasse Jiborn, chef for intelligent optimering hos AMCS, anfører:

“For AMCS er det spændende at arbejde sammen med Ragn-Sells om at sikre en mere effektiv fremtid med digital transformering og miljøvenlighed. Det er helt afgørende, at vigtige aktører såsom Ragn-Sells går forrest og viser vejen inden for affaldshåndteringsbranchen, som har vist sig tøvende i forhold til ændringer”.

"Affaldshåndtering og transport af affald stiller større krav til planlægning, når man sammenligner med almindelig distribution, og med et effektivt og brugervenligt interface er vi glade for at indgå et partnerskab med AMCS for at bevare fremtiden"
Vidar Svenning Olsen - Driftsdirektør hos Ragn-Sells

Anmod om en demo for at lære, hvordan AMCS reducerer ruteomkostningerne

AMCS Intelligent Optimization-løsningen optimerer hundredtusindvis af masterrutestop i en optimering og optimerer sekund for sekund meget dynamiske og realtidsbaserede ruter.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: Styrken ved ruteoptimering

Få indsigt i, hvordan du gør dine komplekse ruteplaner til en strømlinet proces efter behov uden de tidskrævende manuelle opgaver.

Se webinar

7 væsentlige takeaways fra vores Inspire Webinar på UPS Transport Optimization Journey

Hør fra eksperterne om transportoptimering for at fremskynde digital transformation

Centralisering af planlægning bidrager til mere effektive indsamlingsruter

AMCS Intelligent Optimering reducerer planlægningstiden og øger kundetilfredsheden

De 5 største Computer Vision-tendenser i 2022

Computer vision (undertiden kaldet machine vision) er en af de mest spændende anvendelser af kunstig intelligens.

Webinar on Demand: Bæredygtig affaldsindsamling i byer, der kan leves, ved hjælp af prognosealgoritmer

Se webinar

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platformen Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på