Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse maj 2019 Updated maj 2022

Ragn-Sells og AMCS Group indgår partnerskab om intelligent flåde- og logistikoptimering

Når vækst og bæredygtighed går hånd i hånd

Ring tilbage til mig

Når vækst og bæredygtighed går hånd i hånd

Ragn-Sells har valgt AMCS Group som sin partner indenfor logistik- og transportplanlægning for at optimere virksomhedens indsamlinger af kommercielt-, bygge- og farligt affald. AMCS og Ragn-Sells samarbejder for øjeblikket om at implementere AMCS’ flådestyringsløsning hos Ragn-Sells.

“Efter en grundig undersøgelse af flere leverandører af transportoptimeringssoftware viste AMCS’ løsning sig at være den bedst egnede i forhold til Ragn-Sells’ operationelle behov”, udtaler Vidar Svenning Olsen, driftsdirektør hos Ragn-Sells.

Ragn-Sells har opbygget et omfattende driftssystem og netværk på logistikområdet, der giver rig mulighed for optimering. Denne optimering kommer virksomheden til gode i form af reducerede omkostninger, men samtidig – og måske endnu vigtigere – kommer denne optimering også miljøet til gode gennem et betydeligt lavere CO2-aftryk, som virksomheden afsætter.

“Affaldshåndtering og transport af affald stiller større krav til planlægning, når man sammenligner med almindelig distribution, og med et effektivt og brugervenligt interface er vi glade for at indgå et partnerskab med AMCS for at bevare fremtiden”, fortsætter Vidar Svenning Olsen, Ragn-Sells.

Den valgte AMCS-løsning består af et ruteplanlægningsmodul til forudgående optimering af stamruter, et driftsplanlægningsmodul til dynamisk ruteoptimering og rutevedligeholdelse, ad hoc-ordrer og optimering i realtid med live monitorering, inklusiv ETA-beregninger i realtid. Løsningen indeholder også adskillige mindre tillægskomponenter, der er med til at levere yderligere kapacitetsmuligheder - en mobil løsning til chauffører, en webportal for transportørerne og en live GPS-trackingportal.

AMCS er på globalt plan stærkt engageret i at hjælpe affaldshåndterings- og genvindingsvirksomheder med at reducere deres CO2-aftryk ved at optimere deres logistik- og transportaktiviteter. Ved at bruge softwareløsninger, såsom intelligent ruteoptimering, kan affalds- og genvindingsbranchen kombinere nutidens dagsorden for cirkulær økonomi med sine fremtidige CSR- og forretningsmål. Som Lasse Jiborn, chef for intelligent optimering hos AMCS, anfører:

“For AMCS er det spændende at arbejde sammen med Ragn-Sells om at sikre en mere effektiv fremtid med digital transformering og miljøvenlighed. Det er helt afgørende, at vigtige aktører såsom Ragn-Sells går forrest og viser vejen inden for affaldshåndteringsbranchen, som har vist sig tøvende i forhold til ændringer”.

"Affaldshåndtering og transport af affald stiller større krav til planlægning, når man sammenligner med almindelig distribution, og med et effektivt og brugervenligt interface er vi glade for at indgå et partnerskab med AMCS for at bevare fremtiden"
Vidar Svenning Olsen - Driftsdirektør hos Ragn-Sells

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

AMCS Intelligent Route Optimization kombinerer dynamisk ruteplanlægning og realtidsoptimering for at øge effektiviteten og forbedre indtjeningen.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: Styrken ved ruteoptimering

Få indsigt i, hvordan du gør dine komplekse ruteplaner til en strømlinet proces efter behov uden de tidskrævende manuelle opgaver.

Se webinar

Begivenhed

ESG Europe Summit

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

Webinar on Demand: Bæredygtig affaldsindsamling i byer, der er til at leve i, ved hjælp af prognosealgoritmer

Se webinar

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på