Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer Hurtige downloads Om AMCS Kontakt

Pressemeddelelse: AMCS køber Brady Recycling Solutions

Ring tilbage til mig

AMCS-investeringer styrker yderligere deres engagement i at muliggøre den cirkulære økonomi.

LIMERICK, Irland- AMCS, verdens førende leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds- og genanvendelsessektoren, har i dag annonceret købet af Brady Recycling-løsninger fra Brady PLC (BRY. L), en global leverandør af handels-, risikostyrings- og afviklingsløsninger til energi-, råvare- og genanvendelsessektorerne.

Overtagelsen udvider AMCS' portefølje med en række løsninger, der er designet specielt til kommerciel genanvendelse af metalskrot. Brady Recycling har en international kundebase på over 100 metal- og andre genbrugsvirksomheder i Nordamerika, Europa og Australasien.

I en kommentar til købet, SAGDE AMCS CEO, Jimmy Martin:

"Vi er glade for at kunne byde brady recycling-løsningernes kunder og medarbejdere velkommen til AMCS. Dette opkøb styrker vores position som den førende teknologileverandør til den globale genbrugsindustri. Det understreger også vores fortsatte engagement i at levere praktiske og gennemprøvede løsninger, der understøtter omstillingen af branchen til en cirkulær økonomi." "Vi er forpligtet til en problemfri overgang for Brady Recycling-løsningernes kunder og medarbejdere og ser frem til at give dem et endnu større niveau af support og engagement gennem vores globale placeringer."

Beslutningen om at erhverve Brady Recycling-løsninger er i overensstemmelse med AMCS' vækststrategi på det globale affalds- og genanvendelsesmarked, både organisk og gennem målrettet opkøb. I de seneste par år har virksomheden fortsat med at styrke sin position med opkøb af Nordamerika baseret PC Scale Inc., P &L Software og GMT i Europa, og Wastedge i Australien. I 2017 købte AMCS Senddr og dens innovative online Digital Engagement-platform. Virksomheden har også sikret betydelige nye forretningsgevinster på alle sine primære markeder, som omfattede en række nationale og internationale mærker.

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Øg din samlede driftseffektivitet med vores platform for metalindustrien

Anmod om en tilpasset demo

Genbrugssoftware strømliner driftsprocesser metalgenbrugere

Hent brochure

Skyen er ikke kun afgørende for din forretningskontinuitet, den er også mere bæredygtig

Cloud har hjulpet mange genbrugs- og affaldshåndteringsvirksomheder med at ride Covid-stormen ud ved at muliggøre fjernarbejde under pandemien. Disse virksomheder kunne fortsætte med at levere deres tjenester til kommunale og kommercielle kunder, fordi kundeservicerepræsentanter, planlæggere og andre kontormedlemmer var i stand til at arbejde hjemmefra.

Sådan øger du marginerne for at styrke konkurrencefordelen for metalgenvindingsvirksomheder

I dag står metalgenbrugere mere end nogensinde over for en række udfordringer. Frontløberne i metalgenanvendelsesindustrien er mere modstandsdygtige over for disse uforudsigelige omstændigheder.

Webinar: Prissætning og kontraktstyring for metalgenanvendelsesindustrien

Webinar Prissætning og kontraktstyring for Metal Recycling industrien

Hvidbog om software til genbrug af metal

Vi muliggør hurtig forretningstransformation og hjælper mere end 600 metalgenvindingsvirksomheder over hele verden med at tilpasse sig nye markedsforhold. Vores softwareløsning er designet til at beskytte dine margener.

Download hvidbog

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platform Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på