Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

Pressemeddelelse: AMCS køber Brady Recycling Solutions

Ring tilbage til mig

AMCS-investeringer styrker yderligere deres engagement i at muliggøre den cirkulære økonomi.

LIMERICK, Irland- AMCS, verdens førende leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds- og genanvendelsessektoren, har i dag annonceret købet af Brady Recycling-løsninger fra Brady PLC (BRY. L), en global leverandør af handels-, risikostyrings- og afviklingsløsninger til energi-, råvare- og genanvendelsessektorerne.

Overtagelsen udvider AMCS' portefølje med en række løsninger, der er designet specielt til kommerciel genanvendelse af metalskrot. Brady Recycling har en international kundebase på over 100 metal- og andre genbrugsvirksomheder i Nordamerika, Europa og Australasien.

I en kommentar til købet, SAGDE AMCS CEO, Jimmy Martin:

"Vi er glade for at kunne byde brady recycling-løsningernes kunder og medarbejdere velkommen til AMCS. Dette opkøb styrker vores position som den førende teknologileverandør til den globale genbrugsindustri. Det understreger også vores fortsatte engagement i at levere praktiske og gennemprøvede løsninger, der understøtter omstillingen af branchen til en cirkulær økonomi." "Vi er forpligtet til en problemfri overgang for Brady Recycling-løsningernes kunder og medarbejdere og ser frem til at give dem et endnu større niveau af support og engagement gennem vores globale placeringer."

Beslutningen om at erhverve Brady Recycling-løsninger er i overensstemmelse med AMCS' vækststrategi på det globale affalds- og genanvendelsesmarked, både organisk og gennem målrettet opkøb. I de seneste par år har virksomheden fortsat med at styrke sin position med opkøb af Nordamerika baseret PC Scale Inc., P &L Software og GMT i Europa, og Wastedge i Australien. I 2017 købte AMCS Senddr og dens innovative online Digital Engagement-platform. Virksomheden har også sikret betydelige nye forretningsgevinster på alle sine primære markeder, som omfattede en række nationale og internationale mærker.

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Øg din samlede driftseffektivitet med vores platform for metalindustrien

Anmod om en tilpasset demo

Genbrugssoftware strømliner driftsprocesser metalgenbrugere

Hent brochure

Hvordan metal genvindingsvirksomheder proaktivt kan reagere på skiftende markeder

AMCS Recycling Software øger marginer og reducerer driftsrisici

Mobil klassificering til metalgenanvendelsesindustrien

Sådan øger du marginerne for at styrke konkurrencefordelen for metalgenvindingsvirksomheder

I dag står metalgenbrugere mere end nogensinde over for en række udfordringer. Frontløberne i metalgenanvendelsesindustrien er mere modstandsdygtige over for disse uforudsigelige omstændigheder.

Styrk din konkurrencefordel inden for metalgenanvendelse

Vi muliggør hurtig forretningstransformation og hjælper mere end 600 metalgenvindingsvirksomheder over hele verden med at tilpasse sig nye markedsforhold. Vores softwareløsning er designet til at beskytte dine marginer.

Hent whitepaper

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på