Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Pressemeddelelse december 2017 Updated maj 2021

Ostlandet Gjenvinning: Vi ser på et langsigtet, win-win-forhold

Ring tilbage til mig

AMCS Norge har et nyt samarbejde med Østlandet Gjenvinning (ØG). Quality & IT manager Andreas Opsahl arbejder hos ØG på AMCS Enterprise Management software og Intelligent Optimisation projekt sammen med Frank Bolsø og Tommy Grönberg fra AMCS. Det er det første samarbejde, siden AMCS kom i kontakt med ØG i 2016.

Rentable investeringer

Mens væksten har været positiv for ØG de seneste ti år, har udviklingen og tuningen af deres processer været begrænset af deres it-systemer. Hvorfor har ØG nu valgt AMCS Enterprise Management-softwaren og Route Planner? "Vores potentiale til at være det naturlige valg for kommercielle, offentlige og industrielle kunder er sandsynligvis mere opnåeligt, hvis vores it-systemer er mere støttende for vores processer," sagde Opsahl.  "Da avancerne er faldende, har vi brug for, at vores vækst er omkostningseffektiv. Når vi ser på vores krav, bedste praksis og ønsker til fremtidige løsninger, kiggede vi på otte systemer. Efter at have evalueret dem mener vi, at AMCS Enterprise Management-software og Ruteplanlægger er den mest rentable investering. Og det bedste værktøj til at nå vores overordnede mål for fremtiden."

Servicering af alle markeder

I hvilket omfang dækker arbejdet med AMCS Enterprise Management-software den komplette værdi og forsyningskæde af operationen? "Næsten helt," sagde Opsahl. "Vi erstatter to af vores tidligere systemer med AMCS Software. Vi har ikke det samme behov for MS Excel- og MS Access-modeller og -programmer." ØG beholder brovægtstyringssystemet, mens det kører de finansielle regnskabs- og marketingsystemer. Fortsætter AMCS-softwaren med at servicere alle de markeder, hvor ØG er aktiv? "Vores markeder er kommercielle såvel som offentlige, med industrielle kunder i den landbaserede sektor," sagde Opsahl. "Vi indsamler alle typer materialer til genbrug og genanvendelse. Vi betjener også det private marked med spring til kortbaseret leje, når de har brug for at smide usorteret affald ud."

Robuste løsninger

ØG drager fordel af at arbejde med AMCS Enterprise Management software og Route Planner takket være deres stærke løsninger med enestående merværdi for alle operationer. "Disse AMCS-værktøjer ser ud til at være eksplicit egnede til vores organisation, vores værdikæde og vores størrelse," bekræfter Opsahl. "Det er afgørende i fremtiden, at ØG er konkurrencedygtig uden at presse vores ressourcer til det yderste hver dag og være i stand til at opsætte vores maskiner til at håndtere forandringer og udvikling. Vi mener, at softwarens betydelige styrke er at hjælpe vores medarbejdere med at udnytte vores kompetence effektivt. Processerne er veldefinerede, og data/oplysninger er let tilgængelige. Dette vil reducere vores kvalitetsomkostninger og forbedre styring og business intelligence. Med færre kilometer kørende pr. kunde."

Mere tilfredse kunder

Opsahl har et klart overblik over de mål ØG sigter mod at opnå med AMCS-løsningerne: "Vi tilstræber at arbejde lettere for at opnå mere tilfredse kunder og vokse effektivt. Ser man på disse mål, er AMCS en vigtig samarbejdspartner for ØG, hvor AMCS Enterprise Management-software er vores vigtigste værktøj. Det gør naturligvis AMCS til en af vores vigtigste partnere. Hvad er de stærke punkter, vi værdsætter i AMCS? Indtil videre har vi oplevet en stærk vilje til at opfylde vores krav. AMCS udviser stor kompetence på den professionelle måde, de implementerer projektet på. Med henblik på at arbejde med AMCS i fremtiden ser vi frem til at se AMCS leve op til vores forventninger. Hvis det går godt, vil det være et langsigtet win-win-forhold."

Find ud af, hvad vores Enterprise Management-software kan gøre for din virksomhed!

Vores Enterprise Management-software vil optimere dine aktiviteter til vækst med øget effektivitet og forbedret overskud.

Anmod om en demo

Brochure om virksomhedsledelse

Øg din driftseffektivitet og styrk din smidighed med vores Enterprise Management-software.

Download Brochure

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

AMCS Waste Planner - Intelligent optimeringsbrochure

Lær, hvordan AMCS Waste Planner vil forbedre din virksomheds affaldsindsamling og transporteffektivitet!

Download brochure

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på