Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse januar 2021 Updated maj 2021

Ortessa bliver frontløber i digitaliseringen af affaldsselskaber

Anmod om en demo

Digitalisering af manuelle processer og papirprocesser øger effektiviteten og omsætningen og forbedrer kundetilfredsheden

Diemen, 7. januar 2021, Ortessa, med datterselskaberne Van Kaathoven Groep, Veyzle og Valor Compostering, er den første i Holland, der overgår til den nyeste version af AMCS-platformen. Den ultramoderne, skalerbare cloudplatform optimerer alle operationelle forretningsprocesser i Ortessa-koncernen.

I slutningen af december underskrev Rob Meulendijks, administrerende direktør for Ortessa, overgangen af den nuværende back office-software fra PieterBas (som blev erhvervet af AMCS i slutningen af 2019), suppleret med implementeringen af to nye integrerede løsninger fra AMCS-platformen: AMCS Mobile Workforce og AMCS Customer Portal.

Digitalisering som kerneværdi

Ortessa traf et velovervejet valg for denne investering. "Digitalisering er en kerneværdi i Ortessa. vi ønsker at være på forkant med markedet og gøre maksimal brug af teknologi for at opnå bæredygtige resultater", siger Rob Meulendijks. "AMCS giver os hidtil usete muligheder for at gøre dette.

Med AMCS-platformen vil Van Kaathoven Groep, Veyzle og Valor Compostering optimere forretningsprocesserne for affaldshåndtering, affaldshåndtering og affaldsbehandling. Manuelle processer og papirstrømme i forbindelse med ordrestyring, modtagelse af laster, rutelister, følgesedler, vejebilletter og registrering af tilbagelagte afstande med firmakøretøjer digitaliseres. Planlægning og implementering vil også om kort tid blive understøttet af den mest moderne teknologi, og kunderne vil have adgang til en ny webportal, der vil lette online selvbetjening for de fleste typiske transaktioner.

Rob Meulendijks: "Med digitaliseringen af affaldslogistik tager vi et stort skridt i retning af at forbedre effektiviteten. Reduktion af administrativt arbejde og manuelt input reducerer risikoen for fejl. Da data udveksles i realtid, er de altid opdaterede og tilgængelige overalt. Dette giver kunderne mulighed for at blive proaktivt informeret og modtage hurtige svar på deres spørgsmål. Kort sagt en forbedret kundeoplevelse. "

Indsamlingskøretøjer udstyret med indbyggede computere

Som en del af udrulningen af AMCS-platformen vil alle Van Kaathoven-køretøjer være udstyret med tabletter, der kører AMCS Mobile Workforce-applikationen. Dette gør det muligt at gennemføre ruter, der skal fuldføres digitalt. Det digitale hollandske affaldsoverførselsnotat (Elektronische Begeleidingsbrief Afval) er også ved at blive implementeret. ordrer vil snart blive sendt digitalt og i realtid til køretøjerne og behandlet via den indbyggede computer.

Planlægningsteamet får dermed bedre indsigt i den aktuelle situation på vejen og status for opgaverne i løbet af dagen. For eksempel kan hasteordrer tildeles direkte til et køretøj, der allerede er på vej. Dette reducerer planlægningstiden betydeligt og sikrer en mere effektiv udnyttelse af de tilgængelige inkassoressourcer. Accept og klassificering af indgående belastninger på vejelokationerne vil også snart blive administreret med en mobilapp.

Tilgængelig 24/7 for kunder

Med implementeringen af AMCS Customer Portal får kunderne 24/7 adgang til en brugervenlig webportal. Ordrer kan afgives, og kunderne har løbende adgang til de korrekte ordreoplysninger, rapporter og fakturaer. Kunderne kan derfor gøre deres administration på et tidspunkt, der passer dem. Ved at automatisere håndteringen af ofte stillede spørgsmål, f.eks. forespørgsler om en vejebillet eller faktura, har kundeservicemedarbejdere mere tid til opgaver, der tilføjer værdi. AMCS-kundeportalen reducerer også antallet af indgående opkald, hvilket reducerer arbejdsbyrden i kundekontaktcentret.

"AMCS er vores teknologipartner med en imponerende track record inden for affalds- og genanvendelsesindustrien og deres branchespecifikke end-to-end-løsning. AMCS investerer i teknologi og fortsætter med at udvikle AMCS-platformen. Takket være disse optimeringstrin har vi mere tid til at fokusere på det personlige forhold til vores kunder", siger Rob Meulendijks.

Mark Abbas, direktør AMCS Netherlands: "Vi er meget glade for, at Ortessa-gruppen har valgt AMCS-platformen. Det er en stor familie, der er farvet i uld-, affalds- og genbrugsbranchen – det er i deres DNA. Ledelsen har en klar vision om, hvordan de ønsker at blive førende på markedet med digitaliseringen af deres forretningsaktiviteter."

Foto: Rob Meulendijks, administrerende direktør for Ortessa, (til højre) og Mark Abbas, direktør AMCS Netherlands (til venstre) underskriver kontrakten.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Pressemeddelelse

TJ Waste sætter fleksibilitet og operationel ekspertise i spidsen for virksomhedens vækstplaner.

Pressemeddelelse

Retura IRIS styrker sin position i den norske affaldshåndteringsindustri ved hjælp af moderne teknologier.

Pressemeddelelse

Reisswolf første hollandske kunde til at gå live med AMCS Platform

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Hold dig opdateret ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev nu!

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på